ane84 Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Hei.. Eg tok ein graviditettest for 2 dager siden, og den ble posetiv. det va to streker og den eine litt meir svakera en den andre, men e 1 veka te ikm. så kva trur dere???
pippi_78 Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Testen er jo positiv, så hvis alt går som det skal er du gravid :-) Men mange ganger fester ikke egget seg og man får tr som vanlig (bare de som tester tidlig som da vil oppdage at det var et befruktet egg der). Derfor vil jeg anbefale at du tester igjen omtrent på IKM! Krysser fingrene for deg!
ane84 Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2009 takk for svare=) ja håper da.. ja skal teste på dagen når ikm kommer så håper den e posetiv da og =)
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 12. oktober 2009 #4 Skrevet 12. oktober 2009 Hei Ane84!! Oj, positiv test allerede!! Håper du fortsatt får positv test om en uke da:) Kjøp deg en digitaltest, så slipper du å tolke testen:) Har tatt ny hcg prøve i dag, og får svar hos legen i morgen kl 12.00. Gruer meg for jeg synes jeg har så diffuse og svingende symptomer.. Masse lykke til både meg venting på ikm og testing
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 12. oktober 2009 #6 Skrevet 12. oktober 2009 Gratulerer!! Da er du jo GRAVID :-)) Du kan jo ha hatt EL tidligere enn anntatt?
ane84 Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 12. oktober 2009 takkar=) ja skal kjøpe meg ein digetal ein når det nermer seg ny testing så håper det e det samme da =) e veldig spent og følels lenge og vente..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå