Vaffern&Bebifisen Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Hvor mye kan man spare på vognkjøp i Sverige kontra å kjøpe samme vogn i Norge? noen som har erfaring ang dette? Vi skal ha Emmaljunga Edge Duo Combi, som i Norge på babyshop koster 8000.- ca.. Lurer på hva denne koster på happyLand babyshop i sverige, f.eks. Eller kanksje noen vet om enda billigere steder å få babyutstyr?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 De har ikke Emmaljunga på Happyland, men på Kattis Babyshop i Strömstad, Du sparer ca kursen .-)
strikkemor til 2... Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 vi sparte mye på å handle på kattis babyshop i strømstad! vi kjøpte emmaljunga Nitro City, som vi ga 7690sek for. da fikk vi med sportsvongdel, citybag, stelleveske, regntrekk og fottrekk, og med kursen ble det ca 6300nok. i norge måtte vi nok betalt ca 7500 for kun sportsvogndel og citybag, da kommer stelleveske til ca800+fottrekk i tillegg. kursen er ekstremt god nå for tiden, så det lønner seg jo absolutt å ta turen!!!
Vaffern&Bebifisen Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2009 Lønner seg nok da uansett ja:) Så er spørsmålet.. pleier det å være noe salg på babyutstyr i bestemte perioder? Eller er det salg i samme perioder som alt annet? I sverige også?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #5 Skrevet 13. oktober 2009 ANBEFALER IKKE Å HANDLE PÅ KATTIS BABYSHOP I STRØMSTAD!!!når det blir noe galt med vogna er det et helvete og få den på reprasjon eller få ny, det har jeg erfart så selv om jeg sparte penger der og da så gjorde jeg ikke det i lengden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå