snuppelura-jente10 Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Nå begynner tålmodigheten min å ta slutt. Hadde utskrapning for over 7 uker siden og enda ikke fått tr. Hvor lang tid tar det da? 5 uker siden hcg var ute av kroppen og blødningene sluttet. Ikke er jeg gravid heller, tester hver dag og veldig lei negative tester. Hvor lang tid tok det for dere? Og når bør man oppsøke lege?
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 det tok 5 uker for meg før tr var tilbake, men har hørt at det kan ta lengere tid for andre uten at det er unormalt. men du kan jo ta en telefon til legen for å høre hva han/ho mener hvis du er bekrymra for at det begynner å ta så lang tid.
Lille diamant Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 Hei! Jeg hadde en ma i august, og fikk mensen 4 uker etter utskapningen. Har hatt normal syklus lengde denne måneden og. Så hadde kasnkje ringt legen jeg, og hørt om du kunne fått en sjekk?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 12. oktober 2009 #4 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg hadde utskraping jeg også, fikk mensen 6 uker etterpå. De sier at det tar alt fra 4-8 uker å få tr tilbake etter en ma
snuppelura-jente10 Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2009 Tusen takk for svar jenter! Da bør jeg kanskje vente til det har gått 8 uker da, før jeg ringer legen. Trodde mensen skulle komme etter ca 6 uker, men er jo typisk at kroppen min skal bruke laaang tid. Er en sikkelig tålmodighetsprøve dette å få barn altså! Angrer veldig på at jeg ikke begynte mye før...
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 12. oktober 2009 #6 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg hadde også utskrapning pga MA 25. august 2005...jeg fikk mensen etter ca 8 uker og ble gravid igjen i desember 2005. Syns det var en forferdelig høst - en skikkelig tålmodighetsprøve altså! Men akkurat et år etter MAèn 825. august 2006) fikk vi ei nydelig prinsesse...så da var det verdt litt venting selvfølgelig! Men det er tøft når man står midt i det altså! Lykke til videre - mensen kommer den, når kroppen din er klar for en ny graviditet Prøv å ikke stresse - det gjør bare det hele mye verre - tro meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå