Gå til innhold

så blir det å smöre seg med ennå mere tålmodighet...:(

Anbefalte innlegg

Jeg skulle ha fryseforsök , på naturlig syklus, denne uken, men så fikk jeg egglösning i dag, og da betyr det at jeg må ha innsett på söndag, og da er det jo stengt her i Stockholm(lördag og söndager) :C de utförer ingen e.t. da:(

mitt egg er jo langtidsdyrket, så da må jeg sette det inn 24 timer+5 dager etter e.l.

uff, er så lei all denne ventinga, kjennes som det tok en evighet å vente til nå, og nå blir det 4 nye uker...også må det jo klaffe med ukedagen igjen da, uff...det vet man jo aldri...hipphurra, göy dette her:/

Fortsetter under...

kjære meg hvilken klinikk da...ikke åpent i helgene...kjempedumt....det har de her og sjansen for at man får el på helg er jo stor for mange da...visste ikke at det fantes slik praksis jeg....vet ikke hva jeg skal si jeg...annet enn at du får en flott adventsgave da men positiv test i førjulspresent:))

klem

Ja , skulle holdt meg i hjemlandet....

eller er det noen som vet om det er sånn på ullevål også ( i det offentlige)?

ja..vi får håpe på en fin advetstid...

takk skal dere ha;)

kram

hva? er det sant? ja det er Karolinska Huddinge.

jeg vet ikke, men de setter ikke inn fryseegg iallefall i helga, men jeg satte også inn på lördag på förste forsök (ferskforsök) hun sa de gjör det bare i spesielle tillfeller. Og den gangen så var jeg litt overstimulert, så jeg trodde det var derfor. hm..merkelig.

Annonse

Vet ikke noe om fryseegg jeg, men jeg har hatt ett ferskforsøk der, og da ble det satt inn på lørdag. Nå skal jeg inn igjen, og plana var uttak på tirsdag og innsett på lørdag. Men nå ble det flytta til mandag/fredag da. Men det var visst ikke noe problem å ta det på lørdag heller sa hun jeg snakka med...

Men nå kommer vi heeeelt fra Norge i eneste ærend å få gjort dette da, så kanskje de har særbehandling for oss?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...