lille_vims Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Brukte 4,5 timer på førstemann, under 2 timer på andre mann.... Noen med lignende erfaring som kan fortelle meg hvor lang tid det tok med nr 3?
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Hei, har ikke noe svar til deg desverrre men lurer veldig selv, er annengangsgravid nå, og førstemann bukte bare 2,5 time, så jeg er litt stressa, ifht å rekke frem til sykehuset
mamma og my Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 Det jeg har hørt generelt er at 2. fødsel går raskere enn første, og at tredje kan være en luring- at den enten kan gå raskt, eller bruke lengre tid. Jeg brukte 2,5 timer med første, og er veldig spent på neste fødsel... Er blitt bedt om å reise med en gang jeg kjenner antydning til fødsel, og evt legge meg ned for å få det til å gå treigere. Vi skal egentlig gjøre motsatt av det som får fødselen til å gå raskt.
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 12. oktober 2009 #4 Skrevet 12. oktober 2009 takk for tipset mamma og my, var så heldig at jeg faktisk var på syjehuset sist gang (sambo jobbet der), men er nok ikke det denne gangen, redd hvis det går fortere og jeg er hjemme alene med toåringen =S men ordner seg nok, da skal jeg legge meg ned og motarbeide fødsel (når den tid kommer )
lille_vims Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2009 Godt tips, ja :-) Vi får legge oss ned å rope på hjelp ;-) Satser på å få en rask og grei fødsel med nr 3 også, men håper å rekke fram til sykehuset!
Habiba Skrevet 13. oktober 2009 #6 Skrevet 13. oktober 2009 hva med å planlegge fødselen hjemme? det må være skummelt å føde så kjapt
j05-g07-fødeklar Skrevet 13. oktober 2009 #7 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg brukte 2,5 timer fra første rie med førstemann. Nr 2 kom på 45 min og nå er jeg gravid med nr 3 så dette blir spennende )))))
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 14. oktober 2009 #8 Skrevet 14. oktober 2009 Har faktisk Tenkt tanken Habiba, ser vel egentlig for meg at det er det det ender opp med uplanlagt allikevel så.. men hvem vet, ingen "regel" uten unntak, kanskje neste fødsel går kjempe sakte... man vet jo aldri... (lov og håpe at den ikke går så mye fortere ihvertfall) =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå