Gå til innhold

Og den UL gikk verre enn den på fredag :o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sto jo i fare på fredag for å bli overstimulert med ca 20 eggposer... meeen, det er det ingen fare for i dag nei..

Der har det meste ikke utviklet seg noe.. Har 2 egg som er gått fra 10 til 14 mm, og 6 ca som er gått fra 8-10 mm.. Men i den farta som dei utvikler seg i, er legen redd for at det bare blir 2 eggposer å ha med seg til Trondheim..

Åh, så skuffa..

Økte dosen nok en gang til 187,5 IE med Gonal-F... Begynte på 112,5, så 150 i helga.. Og nå 187,5..

Er redd det her ikke går helt vår vei.. Blir ihvertfall ikke uttak før mandag tidligst.. Nei, nå er jeg bare trist, lei, skuffa og umotivert.. Lurer på om jeg greier å finne frem igjen motivasjonene eller hva?

Noen andre som har opplevd å hatt så få egg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ved første forsøket jeg hadde, ble jeg litt kjent med en annen dame som hadde eggutttak samme dag som meg. Hun fikk ut tre egg, jeg fikk ut 10. Hun ble gravid, ikke jeg, så det er ikke alltid antallet det kommer an på ;) Ikke gi opp enda, ivertfall :)

Skrevet

mener jo mye bedre å ha 2 supre egg da enn å bli overstimulert og må avbryte.....trenger bare et knallegg vettu...ikke mist motet nå...det nå som gjelder....tenk positivt.....de vokser og det er bra...stå på jente..dette går veien:):):)

klem fra meg

Skrevet

Håpe det samme skjer her.. Men kjenner at jeg er veldig lei av alt no.. Og da er det bare 1 forsøket mitt. :o(

Skrevet

Joda, det er det jo.. Men tenk om det ikke er 2 supre egg da.. ¨Vi skal visst prøve å strekke de 2 største til å bli ca 20 mm før uttaket, så da håper vi at de andre ligger på ca 17-18 når den tid kommer.. men legen var redd det ikke kommer til å skje.. Men er selvfølgelig glad for at faren for overstimulering er vekke.. Men skulle så gjerne hatt 5-6 store eggposer da.. Men, men.. ikke noe å gjøre med.. skal bare sutre litt for meg selv i dag, og håpe at livet føles litt bedre i morra!! :o)

Skrevet

Jeg har hatt kun ett forsøk, og da var det kun ett egg som var modent. Er nå gravid i uke 26 med ei lita jente:-)

Ikke mist motet!

Skrevet

Åh, for et fantastisk svar å få.. Er jo lov å håpe at vi er like heldige.. Nei, skal holde motet oppe.. Hjelper med ei godteskål for å komme over en pyton dag.. Og et oppmuntrende svar fra deg!!! :oD

Kose deg med den voksende magen :oD

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Skjønner at det ikke var noen koselig beskjed å få, man vi jo gjerne ha mest mulig egg så man har litt å "velge" i.

Men det er som det ble skrevet over her, bare 1 egg som skal til.

Håper at dere har gullegget der da :-)

Skrevet

Nei, fikk rimelig sjokk.. Gikk jo fra å ha for mange eggposer til for få.. Det var den ene tingen jeg ikke trodde jeg skulle få beskjed om... Men, men.. Vi satser på at de 2 store er skikkelige gullegg begge 2.. Så vi får et på frys.. men her gjelder det å ikke ha for store forhåpninger..

Får være glad jeg ikke har sprøyte skrekk for her blir det 17-18 dager ihvertfall med Gonal-F... Men, men.. det går no igrunn greit det.. Merker ikke så mye til bivirkningene nå etter at jeg sykmeldte meg.. Var verre når jeg gikk på jobb og stresset og ble sliten..

Jaja.. *tenke positivt*

Hvordan går det med deg da Bjørnen? Klar for uttak?? :o)

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Uff vi har litt av en uke vi da.

I morgen er det begravelse på morfaren til mannen min, uttak på onsdag og innsett (forhåpentligvis) på fredag....

Begynner å bli rimelig klar for uttak ja. Er så sliten nå så skal bli godt kjenner jeg. MEN gruer meg til selve uttaket, jeg er da en av de som får veldig vondt, men får heldigvis ekstra med smertestillende før uttak da :-p

Skrevet

Huff, ja det var litt av en uke.. Dere må ha lykke til på uttaket og insett da.. Så håper vi på en baby i magen snart !!!

Skrevet

Heisan.

Skjønner du er fortvilet etter UL idag. Men som de andre sier, det skal bare ett egg til. Vi håper det går seg til for deg i løpet av denne uka!

Man vet ikke hvordan det går før først på uttaksdagen, og så igjen på innsettingsdagen.. Det er lite vits i å bekymre seg mye før den tid. Jeg vet det er lett å si, men det er i alle fall verdt å minne seg selv på det :-)

En venninne av meg fikk etter mye om og men ut ett egg, det ble befruktet og satt inn, og idag har hun en nydelig liten datter på noen måneder.

Selv var jeg litt bekymret før det fjerde uttaket mitt. Ved UL var legen litt bekymret, det lå an til tre egg hvis jeg var heldig. Ved uttaket fikk de ut tre modne og fire umodne egg. To dager etter fikk jeg satt inn et av de modne og et av de umodne, og jammen ble jeg gravid med to!

Skrevet

Ja, ser det er mange solskinnshistorier her :o) så skal ikke miste motet enda nei!! Tuusen takk for at dere skriver det til meg.. Hjelper med slike historier for å holde seg positiv!!

Dere er bare super!! :oD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...