Holly❄️ Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Et nr som ringer meg hele tiden, alltid mens jeg er på jobb så jeg ikke får svart... prøvde å ringe opp igjen, og da var det bare en telefonsvarer som sa at jeg hadde kommet til Unicall og at de skal ringe meg opp igjen. Ringte enda en gang, og da rakk jeg å ta den, men når jeg svarte var det ingen i andre enden.. virket som jeg var satt på hold på en måte.. Nå er jeg møkklei av at de ringer, de har drevet på i snart 2 mnd!! Hvis det er telefonsalg, så burde de vel kanskje gi seg snart??? ÅÅÅÅÅ!!!
Minnie Mom Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Sikkert telesalg. De ringer ikke opp selv, det går automatisk. Så du blir nok stående på liste der til de har fått tak i deg.. ( Mulig at det hjelper å reservere seg..
Minnie Mom Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 Sjekk forresten denne siden: www.telefonterror.no og se om du finner nummeret der..
Gjest Hellokitty03+09+13+13 Skrevet 12. oktober 2009 #4 Skrevet 12. oktober 2009 hos meg ringte unicall hele tiden. tok den til slutt og da spurte di meg om jeg ville være med i go`boken.
Holly❄️ Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2009 Fant nr der ja... Huff, får vel prøve å rekke telefonen neste gang de ringer, og be dem slutte å ringe meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå