Mathoka Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Testet positivt første gang da jeg var 4+1, deretter ny test da jeg var 5+2 og siste testen i dag (liksom 6+5). Alle var positive. Har hatt noen småblødninger av og til siste 1,5 uken, og på ul i dag var det ingen tegn til graviditet overhode...kan være at jeg er gravid på utsiden av livmora da, men da håper jeg heller at jeg hadde en sa tidlig... Veldig lei meg nå, men får vel bare krype til korset og takke for meg...håper det går bra med dere som er gravide (heldiggriser )...og håper jeg snart kommer tilbake!
Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Det hørtes merkelig ut.. Burde ikke gynekologen sett om det var utenfor livmora? Og hvordan kan du teste positivt dersom det ikke er noe der??
TinaP Skrevet 13. oktober 2009 #3 Skrevet 13. oktober 2009 Det tar litt tid før Hcg-hormonene forsvinner ut av kroppen. Det synker raskt, men forsvinner ikke på en dag.
♥Madame_Mim♥ Skrevet 13. oktober 2009 #4 Skrevet 13. oktober 2009 det er mulig du har mistet som de andre sier her. Men en annen mulighet er jo også at du ikke er så langt på vei som du trodde og det var derfor de ikke kunne se noe på UL.. Krysser fingrene for at alt går bra alikevel :-)
Mathoka Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2009 Tok ul i går og hCG-prøven var på 6000 (tilsvarer ca 5-6 ukers graviditet), så gynekologene er veldig forvirret. Var på ny ul i dag, er ingen foster i livmora mi, men heller ingen andre steder, så må bare avvente...ny ul og blodprøve til fredag, dersom sterke magesmerter i mellomtiden må jeg opereres raskt...kjedelig å gå å vente, vil jo egentlig bare sette i gang med prøvingen igjen jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå