Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter på 10 uker sover så lite, hun virker konstant overtrøtt. Hun bruker lang tid til å sovne etter siste amming kl 20.30, vi må bruke alle mulige knep; byssing, vippe i vippestol, ligge på brystkassa osv. Kan bruke opptil 1 time på dette ritualet. Hun sover da til 02.30, da vil hun ha mat men drikker svært lite. Igjen er det samme styret, trenger opptil 1 time for å få henne til å sove. Våkner igjen kl 6, vil ha litt mat og trenger igjen det samme ritualet. Når hun er våken ligger hun å spreller konstant, men gjesper hele tiden. På dagen er det det samme, trenger utrolig mye for å klare å sovne. Når hun endelig har sovnet, våkner hun ofte for igjen. Søvnen på dagen kan variere fra tilsammen 3 timer til 6 timer. Hun sluker mye luft når hun ammer så vi jobber mye med raping. Hun fiser mye ift med avføring som hun synlig ved å presse kraftig prøver å få ut. Ikke alltid hun klarer å få avføring. Jeg har derfor begynt å gi henne malt som har effekt. Hun blir fullammet, og hun sovner aldri ved puppen. Bruker smokk som vi er veldig avhengig av.

Har dere noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres ut som min lille flis dette, de første par månedene...hun hadde KISS ihvertfall, så kanskje greit å ta en tur til manuellterapeut og få det sjekka ut (er gratis, trenger ikke henvisning fra lege, så skader ihvertfall ikke;)

her er en oversikt over man.ter. i Norge

http://www.manuellterapi.no/default.aspx?sid=85

Skrevet

Enig med de andre. Burde sjekke det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...