smiley81 Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Min datter på 10 uker sover så lite, hun virker konstant overtrøtt. Hun bruker lang tid til å sovne etter siste amming kl 20.30, vi må bruke alle mulige knep; byssing, vippe i vippestol, ligge på brystkassa osv. Kan bruke opptil 1 time på dette ritualet. Hun sover da til 02.30, da vil hun ha mat men drikker svært lite. Igjen er det samme styret, trenger opptil 1 time for å få henne til å sove. Våkner igjen kl 6, vil ha litt mat og trenger igjen det samme ritualet. Når hun er våken ligger hun å spreller konstant, men gjesper hele tiden. På dagen er det det samme, trenger utrolig mye for å klare å sovne. Når hun endelig har sovnet, våkner hun ofte for igjen. Søvnen på dagen kan variere fra tilsammen 3 timer til 6 timer. Hun sluker mye luft når hun ammer så vi jobber mye med raping. Hun fiser mye ift med avføring som hun synlig ved å presse kraftig prøver å få ut. Ikke alltid hun klarer å få avføring. Jeg har derfor begynt å gi henne malt som har effekt. Hun blir fullammet, og hun sovner aldri ved puppen. Bruker smokk som vi er veldig avhengig av. Har dere noen gode råd?
M og gutta Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Det går jo an å sjekke henne for KISS da. Les litt om dette forskjellige sider på nettet å se om dere kjenner dere igjen. http://www.kiss-kidd.no/index.php/site/kiss_i
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 høres ut som min lille flis dette, de første par månedene...hun hadde KISS ihvertfall, så kanskje greit å ta en tur til manuellterapeut og få det sjekka ut (er gratis, trenger ikke henvisning fra lege, så skader ihvertfall ikke;) her er en oversikt over man.ter. i Norge http://www.manuellterapi.no/default.aspx?sid=85
magica og lille tryll ♡ Skrevet 13. oktober 2009 #4 Skrevet 13. oktober 2009 Enig med de andre. Burde sjekke det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå