¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Har tatt ny hcg-prøve i dag, og får svaret i morgen hos legen.. Gruer meg jeg.. føler at det er dårlige nyheter.. Sist jeg tok var forrige mandag, da var jeg 5+3 og hadde hcg- nivå på 9300 (det hadde vært en bra stigning fra uken før). Det er så mye viktig som skal ha skjedd den siste uken. Hjertet skal ha begynt å slå.. håper så inderlig at hcg har steget nok, og at jeg kanskje kan få tidlig ul neste uke.. Ønsker så gjerne å se et bankende hjerte.. bare et litte hjertesukk fra meg..
småen og smulan Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Spennende å høre i morgen. Krysser fingrene her og satser på at denne spira sitter klistra til livmora:)
Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg skal be om Hcg-prøve på onsdag pga at jeg nylig har hatt egglederbetennelse, hvordan funker det egentlig? Er du ofte og tar nye prøver? Eller er det nok med en gang? Nysgjerrig:)
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg tok prøve da jeg var 4+0, 4+3,5+3 og i dag 6+3. I utgangspunktet kan man ta med to dagers mellomrom for å se om stigningen er god nok. Som hovedregel skal hcg- nivået doble seg på 48 timer, man vil da anta at svangerskapet forløper bra. Jeg har målt det til 82, 490 og så 9300. Vet ennå ikke hva den ligger på i dag. Får vite det i morgen.
Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #5 Skrevet 12. oktober 2009 Krysser fingrene:) Var jo fine tall det da!!!
benelen Skrevet 12. oktober 2009 #6 Skrevet 12. oktober 2009 Hei, Det er så spennende å følge med deg! VI snakket litt sammen på chatten for en liten stund siden. Håper virkelig du får gode svar i morgen! Selv har jeg nå tatt følge med deg inn på 1 tri! hurra!
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 12. oktober 2009 Så flott da benelen! Gratulerer! Håper du får et fint svangerskap, og ikke et sånt nervepirrende et som meg. Håper du klarer å nyte det
benelen Skrevet 12. oktober 2009 #8 Skrevet 12. oktober 2009 Tusen takk! vel, det har vel ikke gått opp for meg ennå. er 5 uker i dag og kjenner ikke så mye. Litt bobling innimellom og oppblåst, men ellers i fin form. Mer våken enn på lenge! HAHA jeg er et sovedyr, men nå har jeg ikke problemer med å stå opp tidlig og være våken hele dagen. Håper virkelig det går bra med deg og denne gangen. Jeg kommer til å kaste meg over dataen i morgen for å se hva slags svar du har fått på HCG prøven!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå