Gjest herr og fru strert Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 I min utålmodighet (og motvilje mht å gå på lite, lokalt apotek) har jeg bestilt graviditetstester fra babyornot.com. Fikk beskjed om at varene nå er sendt, dvs har dem vel om 2 dager (kommer fra Danmark tror jeg). De jeg lurer på er: Når kan jeg teste? Kjøpte en test som het High sensitive, noen som har prøvd og evn når slo den ut (mht IKM). Jeg har IKM fredag eller lørdag denne uka. Er så utålmodig.. Sitter her med ingen symptomer, annet enn at jeg IKKE har vondt i puppene, noe jeg pleier ha en ukes tid før mensen, pluss at jeg er snørrete (uten å være forkjølet ellers). Hadde el den 4. okt og samleie dagen før pluss samme dag.
-68mamma Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Har også kjøpt disse, men har ikke prøvd dem enda for jeg har ikke blitt gravid enda :-) Regner med at de vil gi positivt resultat kanskje tilogmed FØR IKM, men tror ikke jeg kommer til å prøve å teste før etter IKM likevel. Hvis du får dem på onsdag så kan du jo prøve ? (for du får vel flere?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå