Makkapakka Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg skjønner ingenting... Min syklus er ca 28 dager, pluss/minus noen få dager. Ganske normalt. Jeg har hatt helt regelmessig mensi mange måneder. FORRIGE mnd testet jeg meg (EL test altså) fra dag 14, og i ca 4-5 dager fremover. Fikk ingen utslag, og regnet med at EL allerede hadde vært. DENNE mnd begynte jeg å teste meg på dag 9 i syklusen. Hadde ganske sterk strek da, men ikke like sterk som teststreken. Har testet meg hver dag siden da (er nå på dag 16) - fortsatt ingen kontrollstrek som er like sterk som teststreken. Streken har faktisk bare blitt svakere og svakere siden dag 9. De siste dagene har jeg hatt litt vondt i magen og litt ekstra mye slim (har alltid trodd det var EL smerter), men altså ingen utslag på testene. Jeg vet at om ca 2 uker får jeg mensen igjen. Dessuten, mtp at jeg testet meg fra dag 14 til dag 19 i forrige mnd, uten utslag, så er mitt spørsmål: Hvor er min EL? Kan den være så tidlig som dag 7-8 i syklusen min, selv om mensen min da kommer ca 3 uker etter det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå