mammaentilgullet Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg skulle hatt TR lørdag, men den kom ikke. Tok en test i går, men den lyste negativ:( Onsdag forrige uke hadde jeg en liten blødning, lignet utflod med blod i, har aldri spottet før. Er fortvilet, får ikke TR og ingen positiv test. Hadde jeg vært gravid hadde vel testen blitt positiv. Noen andre med lignende situasjon?
augustbaby 2010:) Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg skulle også hatt TR rundt lørdag..egentlig fredag tror jeg.. masse murringer på fredag.. vondt i korsryggen osv.. men ingen TR. Tester bare negativt.. forrige gang jeg var gravid med min datter så testet jeg meg først flere dager over da..har et lite håp om at HCG nivået er for lavt.. men skal vel litt til? Tror kanskje heller jeg har tenkt så mye på TR at den ikke kommer. Frustrerende.. Men har hørt om noen som har testet positivt sent.. så kan jo skje..Rart at du har hatt blødning også da..virker jo som en festeblødning egentlig..Vi får håpe vi begge er gravide og tester positivt neste gang!! Imens får man vel forsøke å tenkte på noe annet, noe som ikke er så lett..
mammaentilgullet Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg prøver å tenke på nie annet, men det er søren ikke lett. Har fortsatt ikke fått TR, det er forferdelig med denne usikkerheten. Må gi en lyd om det blir noe TR eller graviditet novemberbaby. Er det noen andre som har erfaring med å være gravid, men ikke tetstet positivt før dager/uker etter IKM?
<3 januar 2012 <3 Skrevet 13. oktober 2009 #4 Skrevet 13. oktober 2009 Er i akkurat samme situasjon som deg.. negativ test men ingen tr... Det er kjett..Føler meg ikke gravid men skal teste igjen til fredagen for da er det 1 uke over ikm, da burde det gi positivt utslag hvis jeg er gravid og hvis den er negativ er jeg ikke gravid.. Prøver også å ikke tenke så mye på tr og symptomer men man begynner jo å lure... Masse lykke til hvertfall!!) Krysser finga for oss begge:))
Felis Skrevet 13. oktober 2009 #5 Skrevet 13. oktober 2009 Samme her jenter,ikke besøk og mange negative tester. Noen dager siden jeg testet meg nå men tviler på at jeg er så heldig å få være gravid etter 1 pp etter en MA som var 14.Aug 09. Fikk mensen etter 4 uker og regnet med syklusen var som før etterpå,men det er den tydlivis ikke. Kjempekjipt å ikke få mensen når man ikke er gravid. Iallefall når alt vi ønsker oss er en ny liten spire. Skal til legen for å sjekke at alt er bra idag,så kommer vell mensen?
augustbaby 2010:) Skrevet 13. oktober 2009 #6 Skrevet 13. oktober 2009 Hei jenter! Da kan jeg melde at TR har kommet hos meg!! Lykke til til dere og håper dere er gravide, og hvis ikke at TR kommer snart så man for fortsatt prøving§! klem fra meg
mammaentilgullet Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 13. oktober 2009 Det var synd ikke spiren satt denne gang novemberbaby Du må ha masse lykke til neste periode! Fortsatt ingen TR på meg, tenkte å vente med å teste til mandagen igjen, hvis ikke det skjer noe før den tid. Lykke til til dere andre også!
<3 januar 2012 <3 Skrevet 13. oktober 2009 #8 Skrevet 13. oktober 2009 Det som er kjipt er at man tenker at man ikke er garvid når man får negativ test, men man aner jo heller ikke når man er fruktbar.. fordi tr indikerer ny pp liksom.. Sånn kjenner hvertfall jeg det.. Synd at du ikke hadde noen spire denne pp men lykke til i neste pp:) Lykke til oss som ennå ikke har fått tr på besøk:)
Synne90 Skrevet 13. oktober 2009 #9 Skrevet 13. oktober 2009 Hei jenter! Jeg kan dessverre ikke hjelpe, men jeg kan meddele at jeg er i samme situasjon! Ikm igår, fortsatt ingenting.. Ømme bryster og tisser hele tiden, men jeg testet negativ på dagen igår Er nok bare den teite kroppen min som spiller meg et puss Vi får håpe det beste for alle!
Rascal_4.11<3 Skrevet 13. oktober 2009 #10 Skrevet 13. oktober 2009 Hadde ikm forrige uke, testet sønd men negativ...venter ennå, tviler på at jeg er gravid..Så frustrerende å bare gå sånn og vente, håper faktisk at tanta kommer sånn at vi kan prøve med eggløsningstester og full pakke ifra neste pp..
Synne90 Skrevet 14. oktober 2009 #11 Skrevet 14. oktober 2009 Fortsatt ikke noe TR, 3 dager over IKM nå.. Men nå har jeg vært hjemme i to dager, fordi vi ikke hadde noen forelesninger, så i dag kommer hu nok når jeg er på skolen og ikke tenker på det! Da kan vi iallfall prøve igjen
<3 januar 2012 <3 Skrevet 14. oktober 2009 #12 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg er nå 5 dager over IKM i dag har jeg hatt så utrolig vondt i venstre eggstokk tror jeg.. Noen som har slike vondter som meg? Det stikker og det gjør mer vondt når jeg står g jeg kan ikke prøve å strekke meg noe særlig for da gjør det vondt.. Jeg husker liksom ikke hvordan det var før jeg begynte på prevensjon.. Og jeg vet at jeg innbiller meg de smertene for tror ikke jeg er gravid...Å nå går jeg jo å innbiller meg at jeg har kreft eller noe slikt da vettu! Så må bare spørre om dette kan være normalt?) Jeg krysser fortsatt alt jeg har for at vi alle blir gravide snart:)
mamma til Jesper <3 Skrevet 14. oktober 2009 #13 Skrevet 14. oktober 2009 Åhh.. jeg blir så frustrert! Hvorfor må kroppene våre tulle sån med oss? Jeg er nå 10 dager forsinket. Tok en test igår, negativ! Føler meg ikke spesiellt gravid, men blir så noen av dere andre så lei meg fordi at nå er det vanskelig å holde styr på når det er eggløsning. Skal man ta eggløsningstest hver dag for å ikke misse det? Føler meg litt besatt, noe jeg lovet meg selv å ikke bli.. :oS Jeg holder tummene for oss alle at det sitter som det skal neste pp!
Synne90 Skrevet 14. oktober 2009 #14 Skrevet 14. oktober 2009 Neineinei, nå klokka halv sju om kvelden 3 dager for sent kom TR!! Det burde ikke være lov =/ Men da kan vi iallfall prøve igjen snart! Jeg lurer også på dette med eggløsningstester, er så redd for å misse... Noen som har noen gode tips?? Hva gjør vi når TR er forsinket? Lykke til neste pp alle sammen!!
Synne90 Skrevet 14. oktober 2009 #15 Skrevet 14. oktober 2009 Forresten, selv om TR kom i kveld har jeg ikke hatt noen smerter i det hele tatt.. Jeg pleier å ha kraftige menssmerter de to-tre første dagene.. Hvorfor er det ikke det nå? Skjønner ingenting av denne kroppen jeg, altså.. Noen som har opplevd det samme?
mammaentilgullet Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #16 Skrevet 15. oktober 2009 Oppdatering fra meg: TR har ikke vist snurten av seg, er 6 dager siden ikm. Jeg har lovet meg selv å ikke teste igjen før mandagen, men spørs om jeg klarer det? Har et bittelite håp om at jeg er gravid, men tør ikke håpe for mye, da blir skuffelsen så stor. Har merket at brystene mine er ømme og det stikker litt nedentil, men det kan jo være tegn på andre ting også.... Sukk, er veldig følelsesmessig slitsomt dette her :S
<3 januar 2012 <3 Skrevet 15. oktober 2009 #17 Skrevet 15. oktober 2009 Usjh.. Jeg skjønner ikke hvorfor syklusen min er så uregelmessig.. Nå er det 6 dager forsinket og ingen tegn til verken det ene eller det andre, jeg skal teste i morra tidlig bare for å være sikker på at jeg ikke er gravid.. Jeg hadde ikke tenkt å bruke el.tester fordi jeg er redd jeg skal bli litt besatt som ei skreiv her, men det er jo ingen annen måte å vite sikkert kan vite når vi er fruktbare .. Og jeg tenker som så at vi kan jo ikke teste hele syklusen gjennom heller:) Det blir jo DYRT! Det jeg tror jeg skal gjøre er hvertfall å kjøpe inn el-tester og begynne å teste når man "egentlig" skal ha el ved syklus på 28 dager og hvis det blir negativt resultat så vet jeg ikke helt... Går det an å teste når man tror man har el? f eks hvis man kjenner smertene.. Jeg kjenner meg igjen det med håpet.. Man vil helst ikke håpe så fælt, men man gjør det allikevel og så kommer resultatet tilbake negativt:( MEN en gang vil det bli positivt svar og da blir vi sååååå glade og glemmer skuffelsen fra de andre gangene:) Jeg krysser finga for alle sammen uansett om tr ikke har kommet ennå eller om man nå skal begynne på ny pp:)
Synne90 Skrevet 15. oktober 2009 #18 Skrevet 15. oktober 2009 Det hørtes ut som en god idé, håper_på_beibi_2010, tror jeg følger den.. Kan jo ikke kjøpe inn for hele måneden! Men tror vi skal ha litt sengekos så mye jeg orker, bare for å være på den sikre siden, og det er jo koselig og Nå er TR kommet for real, fire dager på overtid, spent på hvor lenge hun blir! Jeg krysser fingrene for alle dere som fortsatt venter på TR, og for dere som prøver igjen =)
mammaentilgullet Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #19 Skrevet 19. oktober 2009 Her i gården har fortsatt ikke TR vist snurten av seg, 10 siden IKM. Tok en ny grav.test i dag, negativ ;( Hvis jeg hadde vært gravid ville vel kroppen skilt ut hcg til nå? Noen som vet? Frustrerende dette her, får ikke begynt på ny pp heller, for tanta har jo ikke komt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå