katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Jaja, litt lei meg. Funket ikke denne gangen heller. Det positive er at forige gang var syklusen min 42 dgr, denne gangen 38. 10 dgr nærmere min egen syklus på 28 dgr. Får bare prøve igjen. Masse lykke til, til dere andre. Klem fra skuffet.
ck76 - ny baby i 2010 :) Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Huff, det er ikke gøy å bli skuffet, men jeg er allikevel litt misunnelig på deg...... Har ikke hatt mens på 6 uker og aner ingenting om min syklus. Har jeg kanskje ikke eggløsning? Har kun hatt en mens siden cerazette stopp den 22 juli! Du vet i alle fall at du fungerer som du skal Stå på!
-68mamma Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 Uffda katta ! Men likevel bra at syklusen begynner å normalisere seg, så har du større sjanse til å beregne når dere har størst sjans for klaff. Kose deg med litt vin og se frem mot ny mulighet om 2 uker :-)
Emmalie84 Skrevet 12. oktober 2009 #4 Skrevet 12. oktober 2009 Det var jo leit å lese Katta! Bra at syklusen din er på rett vei ja...kommer sterkere tilbake neste gang! Lykke til;)
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 12. oktober 2009 #5 Skrevet 12. oktober 2009 uffa meg, så kjedelig katta!!! Heiet jo på deg jeg nå..... Det positive er jo som du sier at syklusen din så smått begynner å stabilisere seg igjen:) Tenker p deg og sender varme klemmer
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 12. oktober 2009 Tusen takk alle sammen for trøstende ord. Nå har jeg hardtrent en god time på spenst. Tenkt å være litt flink denne mnd før jeg skal inn i brudekjolen i desember. Har i allefall noe å se frem til. Ser ut som kroppen stabiliserer seg nå da i allefall. Og det hjelper godt på humøret å trene. Stooor klem til dere alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå