Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jenter;) jeg er inne og smugleser litt fra bli gravid forumet... det har seg sånn at meg og mannen har prøvd i snart 3 år,venter på brev fra haukeland for forsamtale;) i ventetiden prøver vi da akupunktur... noen av dere som har erfaring med det? jeg har også funnet ut at jeg har veldig lite EL-slim,hkan det ha noe og si for at jeg ik blir gravid? denne pp er jeg beg på gravid kosttilskudd, bruker pree seed +jeg går til akupunktur;) hadde vært kjekt om noen kunne svare meg;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140799729-kansje-noer-her-kan-svare/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg:-)

Ikke at jeg vil legge en demper på noe, men jeg tror ikke så veldig på at noe av det du skriver skal hjelpe.. Holdt på i over ett år med både hostesaft og vitaminer, men det hjalp lite. Vet du noe om grunnen til at du ikke blir gravid?? Kan hende det ligger noe mer bak.

Jeg har nett blitt gravid med ivf. Gikk på pergotime først men det fungerte heller ikke.

Viste seg at at jeg hadde veldig dårlig blodforsyning til livmoren og at slimhinnen var tynn og det gjorde at egget ikke festet seg, så da fikk jeg medisiner som hjalp mot det og se nå, nå er jeg gravid:-))) med litt hjelp da:-P

Ønsker deg masse lykke til, skal se det ordner seg til slutt skal du se:-)

hei på deg;) nei de kan ik finne noe grunn til at vi ik blir gravid... har vært gravid 2 ganger før,1 gang tok jeg prov abort(var 16 og visste ikke bedre),2 gang endte det i exu( det var med min samboer),der fjernet de den ene egglederen. vi var på utredning etter det(i 2004). den andre egglederen fungerer som dt skal,har el hver mnd,han har normale sædceller. har gått på flere pergokurer for og bedre kvaliteten på eggene mine også. mener jeg har lest en plass at hvis man har "dårlig" el-slim har man vanskeligheter med og bli gravid? kan dette stemme?

Gratulerer med graviditeten forresten;) var det offentlig dere brukte? vet du om det er lang ventetid?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...