Gå til innhold

Andre uten ømme bryster?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter. Jeg må bare høre. Sist jeg var gravid (fødte for 12 måneder siden) var puppene mine ømme allerede fra uke 4, men denne gangen merker jeg IKKE NOE. Er dette normalt, eller kan det være et tegn på at noe er galt? Jeg har mange andre graviditetssymptomer, men ømme bryster var liksom det klareste symptomet sist. Dette gjør meg litt engstelig. Er nå 5+6. Noen med samme bekymringer her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja d er 14mnd siden min fødsel og brystene var super ømme sist.. nå kjenner jeg ingenting...

Skrevet

Nå er det ikke mer en 4 mnd siden jeg fødte ( gutten min døde etter 5 uker), og jeg har heller ikke symptomer som ømme pupper denne gangen. Tror det har noe med at melkekjertlene allerede er litt utvidet. Dette siden det ikke er så lenge siden man har ammet....

Så har lest at dette er helt vanlig :o)

Skrevet

Så utrolig trist å lese Mammen til engelen Daniel. Må si jeg synes du er tøff som starter opp igjen.

Er bare 4+2 jeg da men ikke no ømme pupper, hadde det med forrige. Slutta å amme for 9-10 mnd siedn. Det stikker litt i de av og til. Men regner ikke med så mye symptomer enda da jeg er så kort på vei. Litt kvalm på morran da :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...