Gå til innhold

Jippi Jippi Jippi;) ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte bare fortelle det til noen,er sååå ekstatiskt lykkelig jeg nå!! Hadde IKM torsdag uke 41,tok en CB digitaltest på lørdag morgen,der kom svaret vi hadde gledet oss såå til å få. Gravid stod det!!:) Var samboeren min som kjøpte med en test til meg,siden jeg var på hytta å hadde glemt å ta med. Han kom fredag kveld. Kom akkurat hjem nå,å måtte bare ta den cb'en som lå i skapet for å dobbelsjekke. Å den blå loddrette streken var STERK!!

Kan jo fortelle i samme slengen at jeg slutta på pilla i juli,hadde uregelmessig mens både juli og august. Tok el test i september,eksakt på 14. dagen etter tanta ble den positiv (dette var en torsdag) Hadde hatt sex tirs,ons. Og seff da tors og fre. el testen var positiv ferdag også. Har ikke hatt noe særlige symptomer før nå de to siste dagene. Såre brystvorter,kjenner at magen er hoven ( det har jeg hatt en ukes tid) Og at jeg generelt sett er litt trøttere enn vanlig. Og at jeg har hatt dilla på solbærsirup-saft:)

Så nå er det bare å krysse fingra å håpe spiren sitter. Dette er min første:)

Gratulerer så masse til dere som har fått det til,å krysser fingra og sender babystøv til de som prøver!!

STOOOR Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer sååååå mye!!!! Koselig at noen får full klaff så fort, lykke til med svangerskapet =)

Klem fra

Skrevet

Gratulerer så masse :)

Har samme symptomene som deg så håper på positiv test imorgen :)

Gratulerer gratulerer :)

Skrevet

Tusen takk,krysser fingra for dere begge. Har et spm som kanskje noen kan svare på. Er det vanlig å gå til legen rett rett etter man har funnet ut man er gravid? er jo som sagt første gangen for meg det her,å er jo helt grønn. Kan han da eventuelt se om det er en eller to allerede? (både samboers om min drøm er nemlig tvillinger:) Men for all del,blir ikke mindre glad om det er en. Bare nysgjerrig:) Håper noen kan svare.

Skrevet

Du kan dra til fastlegen og få konstatert at du er gravid ved en urinprøve, evt blodprøve. Deretter kan han henvise deg til en tidlig ultralyd hos en gynekolog/spesialist, evt gyn på sykehuset =)

De kan se på ultralyd allerede fra rundt 5-6 uker om det er en eller to, blodprøver (hcg) kan også indikere om det er en eller to i magen!!

Lykke, lykke til da =)

Klems

Skrevet

gratulerer så mye!!! og kos deg med sv.skapet:-)

Skrevet

ååå så innmari gøy!!

gratulerer så mye!!

da jeg var gravid med gutten min ringte jeg legen samme dag som jeg testet positivt og fikk time noen dager senere, da tok de blodprøve, gu og fikk litt info. neste gang skal jeg vente litt med å ringe legen og kun gå til jordmor, føles bedre for meg da jeg syns de er litt mer utfyllende og lettere å prate med enn legene her hvor jeg bor :-)

Skrevet

Gratulerer så masse og lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...