lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 ja får tenner, men han er 12 uker(ikke i mnd) så det er vel litt tidlig eller? prøver å se men ser ikke noe som tyder på at de skal komme... så er han bare en sikler(og gulper, hehe)
Lemonia Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Sikling kan være tegn på tenner ja. Men erfaringsmessig har de fleste barn mange typisk "tann-symptomer" (spesielt sikling og biting på ting) i mange måneder før de får sin første tann.
Babyønske �� Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 Min siklet også mye på den tiden der, og vi var sikker på at det var tenner på gang. Men ingen tenner dukket opp. De kom ikke før han var 7 mnd, og da uten sikkel. Så min erfaring er at sikkel ikke er noe tegn på tenner.
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 Knerten her er også 12 uker og sikler en del og biter på hendene sine, men ingen tegn til tenner ennå Heldigvis, for han har begynt å bite meg i puppen når han spiser og begynner å bli mett Hadde nok foretrukket at han ga beskjed om det på en litt annen måte...hehe
rima Skrevet 12. oktober 2009 #5 Skrevet 12. oktober 2009 Her har lillebror på tre måneder både sikkel og regelrett gnaging på knoker, fingre og alle leker han får tak i. Tror nok ikke det dukker opp noen tenner på noen måneder enda. Storesøster bet på alt og klødde i gommene helt fra to-tre måneder hun også og første tann kom ved 7 måneder.
magica og lille tryll ♡ Skrevet 12. oktober 2009 #6 Skrevet 12. oktober 2009 Snuppa her er tre måneder og har sikla litervis i mange uker alt. Har nå også begynt å stappe hender og alt annet hun får tak i inn i munnen ) Men ingen tegn til tenner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå