rufsetufsa10 Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Hadde ikm 6 oktober, men den har ikke kommet og det er ikke no tegn til den heller... Har følt meg litt gravid, men det gjorde jeg sist mnd også uten at det satt noe spire der... Har tatt tester annenhver dag siden den 6 og alle har vært negative, bortsett fra i kveld. Da kom det tydlig to skyggestrker etter ca 1 min på sånn billig stav, TO ganger.. Stolte ikke på den første.. hehe.. Jeg blir gal! Må ha CBD nå!!! Hva tror dere?
rufsetufsa10 Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2009 Kameraet mitt er ødelagt, har bare mobil... Men etter ca tre min var det tydelige streker, så jeg får vel bare vente å se til morgen... Skal løpe å kjøpe CBD etter jobb og si ifra om resultatet...
rufsetufsa10 Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 12. oktober 2009 Jammen hjalp ikke lykkeønskninger og kryssede fingre. Jeg er gravid jeg... Tok en vanlig CB etter jobb og plusstegnet kunne vel ikke vært klarere... Nå gjenstår det bare å fortelle mannen min nyheten. Huff, kjenner jeg gruer meg litt det, selv om det var han som ønsket å starte prøvingen tror jeg ikke han hadde forventet at det skulle gå så fort... Er bare i 2 pp...
Ms Fixi Skrevet 12. oktober 2009 #7 Skrevet 12. oktober 2009 sååå kjekt;) gratulerer så mye!!! kose deg i svangerskapet:)) hopper etter deg inn på 1.tri om en 2 ukers tid har jeg planer om....
rufsetufsa10 Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 12. oktober 2009 Ja det må du gjøre, det blir stas om så mange som mulig joiner!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 12. oktober 2009 #9 Skrevet 12. oktober 2009 Gratulerer så mye! Deilig at det klaffer så fort, da Lykke til med svangerskapet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå