Gå til innhold

Ny tråd for oss med uttak og insett uke 42:)

Anbefalte innlegg

Heisann, i dag fikk jeg satt inn ett egg som de betegnet som "veldig bra". Det var det ene av 2 i strået. Har fremdeles 2 igjen på frys. Er helt medisinfri nå i dette forsøket og skal ikke ta crinone/progestan heller, så det skal bli rart. Kjenner jeg noen symptomer nå så vet jeg jo i alle fall at de er "ekte". Nei det var ikke vondt ment lillemin, det er bare fakta rett og slett at mange blir kvalme av crinonen. Jeg synes i alle fall at det er bedre å være "føre var". Jeg har et par ganger vært ganske sikker på å være gravid pga. symptomer som kvalme og så blitt veldig skuffa når det viser seg ikke å være sant. I alle tilfeller, kvalme er jo BRA - og bedre enn å ikke kjenne noe i det hele tatt, men det kan også skyldes crinonen. Andre igjen har jo nesten ikke symptomer og er allikevel gravide. Jeg var også veldig kvalm med Edvart, tidlig. Ser ut til vi er i veldig lik situasjon nurket, mitt 8 innsett på søsken dette :-) Er jeg den siste rugeren på tråden her nå? Hvordan går det med deg Stinemin???

Fortsetter under...

Nå er jeg på rugedag 8, og jeg er i grei form. Er jo sykemeldt enda, så tar livet helt med ro om dagen...

Kvalm nå og da, og øm i venstre bryst, som også har blitt mye hardere. Høyre bryst er litt ømt, men ikke så mye som venstre...

Ellers går jeg turer og prøver å ikke bare ligge på sofaen og sture...da går tida elt for sakte!

Har egentlig slått meg litt til ro med at man ikke har så mange symptomer så tidlig. Jeg trodde slike ting skulle dukke opp ganske fort, men skjønner jo nå at ting tar litt tid om det går bra...

Bestevenninna mi fikk sin lille etterlengtede prins for 2 dager siden, og vi har snakket mye om dette med graviditet, symptomer og mitt forsøk. Hun sa at hun ikke merket noe til symptomene før i 6-7 uke...

Vi får bare krysse fingre og tær og håpe på at vi ruger på gullegget hele gjengen og at vi følger hverandre til siste uke...;)

Hei jenter=)

Slenger meg på her jeg oxo da...

vet ikke om noen husker igjen meg..men har da vært her inne i en good stund nå.

Er nå ruger for 3 gang(første gang ferskt forsøk, 2 andre gang frys og nå tredje gang ferskt igjen)

Har fulgt med dere gjennom disse dagene siden jeg hadde tilbakesetting 14 okt.Tenkte jeg IKKE skulle skrive no her inne denne gangen..at jeg skulle holde meg unna internett og symptomjaktene..men det er ikke så lett..er så koselig å ha noen å skrive med og dele opplevelser og dager med=)blir jo så opphengt av hele rugeperioden og dagene blir mye lenger nå når jeg engasjerer meg mer i det..men men..vil den lille spiren klamre seg fast der inne ..så tror jeg det ikke har noen innvirkning om jeg sitter på nett eller ikke=)tror jeg hehe..hvis dere forstår hva jeg mener!

hadde uttak forige mandag(12okt) og innsett 14 okt.

fikk ut 6 egg denne gangen..4mindre enn sist(gikk på puregon da men menopur nå(samme dose 150 IE)

men nesten samme resultat som sist da...4 befruktet men bare 3 som delte seg .2 på frys og et fint 4-delt inni meg.

Oi!!! ble litt mye og litt langt det der...

men er da hvertfall ruger igjen jeg oxo nå da...humm rugedag 7 inkl tilbakesettingsdag

Øykke til

klem

Hei, slenger meg her jeg også :) Hadde innsett i går, så da er jeg vel på rugedag 2 eller? vet ikke hvordan reglene er på dette :) merker ikke så mye annet enn bivirkninger fra crinonen. Vondt i korsryggen og vannvittig øm i brystene...

Noen fler?

Kaffeplante, hvordan er det med deg da??

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...