lillenr3 Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Skal i morgen på ul. er 12 uker på vei. Blir det utvendig eller innvendig ultralyd da? Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 Er dette en fast regel? For jeg har kjent livmoren fra ca uke 7 og nå har den kommet nesten halvveis opp til navlen fra skambenet, er det ikke bedre med utvendig da? For jeg går utfra at fosteret også kommer lengre opp i takt med at livmoren kommer lengre opp?
Fullt hus :) Skrevet 12. oktober 2009 #4 Skrevet 12. oktober 2009 de tar først innvendig. om de mener utvendig er bedre så tar de jo det
Mamma til gutt 2år og en til Skrevet 12. oktober 2009 #5 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg var på ultralyd i dag 11+2, og han mente jeg var kommet langt nok til å ta utvendig, og det var jeg
Sogno Skrevet 13. oktober 2009 #6 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg skal på UL denne uken. Er da 12 uker på vei. Har fått beskjed om at de først prøver utvendig (må drikke en del vann i forkant), men hvis de ikke får bra bilder der blir det innvendig også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå