mirakelbaby Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 3 åringen vår har i et par dager nå hatt rød og litt hoven penis. det ser ut som om det er forhuden som er hoven, men hele penis er mørk rød. han tisser uten å klage, men penis er tydelig øm. det kommer "verk" i trusa og det lukter stramt. jeg har forsøkt å få vaske ham og undersøke, men det er ikke helt enkelt. nå i kveld så forsøkte jeg å få fohuden litt tilbake når han sover, men siden den er så hoven så er det ikke lett. klarer ikke få den tilbake. noen som har vært borti dette? må jeg kontakte lege?
ALIICE Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Det er sikkert betennelse under forhuden. Du bør dra til lege med det, da får du samme type salve man får ved øyekatarr, som man skal legge inn under forhuden. Lykke til!
Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 vår gutt hadde dette da han var 3-4 år. Skyldes trang forhud. Det blir bakterier under. Du bør dra til legevakta med det, kan skade hvis man går for lenge med dette, og det blir så hovent at det blir redusert blodtilførsel til penis. Der får du salve som skal smøres på og under forhuden. Samt så blir du sikkert bedt om å skylle under med en engangssprøyte med vann. Vi måtte skylle slik under hver dag fram til han fikk operasjon for at det ikke skulle bli ny verk. Men han er ikke omskjært, de laget bare et snitt som ikke var større enn absolutt nødvendig. Man kan ikke se at han er operert her.
hippopotamus! Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 Eldste min har hatt det et par ganger, men han har stått og ristet og hylt mens han tisset.Vi har aldri fått salve. Bare fått beskjed om å spyle med klorhexidin, bruker sprøyte men må være forsiktig så vi ikke spyler inn i urinrøret, og bader han i grønnsåpevann (medisinsk grønnsåpe)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 11. oktober 2009 #5 Skrevet 11. oktober 2009 Opplevde det samme på fredag, og fikk mange svar i denne tråden: http://www.dinbaby.com/forum/thread/140787218 Men dere må dra til legen/legevakta med han, som noen andre nevnte her i tråden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå