Kristinanutten Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 gutt! Har en gutt på 6 mnd, så med to gutter med 13 mnd mellomrom, skal det nok bli liv i leieren. Må innrømme at noe i meg hadde håpet på jente denne gangen. Men, selvfølgelig er det eneste som virkelig betyr noe, at barnet er friskt. Er det noen her ute som har prøvd Intelligender tidligere? I så fall, har resultatet vist seg å være riktig? Lykke til videre, alle sammen.
2010 Mammaen Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Så artig! Jeg kommer nok neppe til å kjøpe en sånn test, men satser på å få vite kjønn på ordinær ul. Blir spennende å se om det faktisk stemmer på deg, så du må oppdatere oss : ) Hvor langt har du kommet og når skal du på ul? PS: Har ikke hørt om noen som har tatt denne før, så kan desverre ikke svare deg på spm ditt..
Ønsker troll 2010 Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 Hvor mye koster en sånn test? og hvor kjøper man? noen nettside jeg ka se den på?
Kristinanutten Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg er 11 +2 i dag, så nærmer meg slutten av første trimester :-) Intelligender-testen kan man ta fra 10ende svangerskapsuke. Skal på ordinrær ul i måndesskiftet november/desember, så det blir spennende å se om testen gav riktig svar. Jeg tok egentlig testen mest for gøy, er jeg litt utålmodig av natur ;-) Testen kan bestilles på Intelligender.com. Der kan man også se youtube-snutter av par som prøver testen. Litt artig. Nå som dollaren er så svak i forhold til den norske krona, kostet testen meg 370 kroner, inkludert frakt. Lykke til, jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå