Gå til innhold

Hvilken skostr bruker deres barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hvor gammle er de?

Datteren min på 15 mnd bruker str 20. Kjøpte akkurat nye vintersko til henne og dama på skobutikken sa hun hadde liten fot...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det kan nok hende hun har :-) Her har alle mine tre gutter begynt med 20 i sko rundt året. Nå er minstemann 16 måneder og han bruker 23 i vinterstøvler..

Skrevet

vesla mi er 20 mnd, og bruker str 25. Brukte 22 da hun var 11 mnd.

Datteren din har kanskje liten fot, men i barnehagen hvor jeg jobber, er det ei lita jente på 17 mnd, hun bruker str 18/19 hun :) Så vesla di er i alle fall ikke alene :)

Skrevet

Knotten her på 17mnd bruker nå 23.

Jentene våre brukte str 18 når de var 18-20 mnd de så de sleit jeg med å finne vinterstøvler til;)

Datteren din har ikke så veldig stor fot nei, men husk at gutter generelt har større føtter da=)

Skrevet

Datteren min er 16 mnd og hun bruker str 20 i sko. Jeg har nå kjøpt vintersko i str 21 så hun kan ha ullsokk i.

Skrevet

Lille sine første sko var str. 20 (ho var då 17 mnd). No er ho 23 mnd og brukar str. 22. Må sikkert opp i 23 i løpet av vinteren. Broren har heile vegen hatt eit par nr større føtter på same alder.

Skrevet

Jeg tror ikke det er unormalt for en jente på 15 mnd å ha str 20 i sko. Jenta mi sine første sko var str 18 (begynte med de da hun var 11-12 mnd). Vinterskoene hennes fra i fjor vinter var str 20, og da var hun 15 mnd omtrent. Nå er hun 24 mnd og har str 22. Har kjøpt inn vintersko til henne i str 23 så hun skal ha god plass til ullsokker.

Hun blir nok ingen bigfoot akkurat, men slekter vel på sin mor som bruker str 36/37....

.

Skrevet

Jenta mi er akkurat blitt 1 år, hun må ha str 22 i vintersko. Joggeskoene er str 21.

Skrevet

jenta vår har str 23 i joggesko, 24 i støvler og 25 i vintersko(for å kunne ha tjukkelabber i). Hun har og veldig høy vrist...

Skrevet

Tulla på 20 mndr bruker str 22.

Skrevet

Jente 23 måneder og størrelse 23 her. Synes str. 20 for en på 15 måneder høres helt normalt ut :)

Skrevet

Jenta vår blir to i desember. Hun bruker str 24.

Skrevet

Og syns ikke 20 høres så smått ut til ei på 15 måneder? Vi har tenkt at vesla vår er stor på føttene (hun som er 22 måneder og bruker str 24), siden hun har brukt større størrelser enn storebroren har brukt da han var tilsvarende gammel, og han er nå 3 (blir 4 i vinter) og bruker str 31. (Så han blir nok like stor til beins som faren :-) )

Skrevet

Jenta mi er snart 17 mnd og bruker 22.

Skrevet

14 mnd jente, str 20.

Gutt 4 år, str 25! Dette må jo være veldig lite vel?

Skrevet

gutt 20 mndr, har str 26 i vintersko.. 25 i cherrox

Skrevet

Min gutt på 17 mnd har 21 i ecco goretex skoa, da hadde han ca 1 1/2 cm å vokse på...håper de holder ut vinteren;)

Skrevet

poden er 15-16 mndr og bruker str 19 i sko;) Men han har klumpfot da, så da blir det ikke store føttene;) I ortopedskoene må han ha str 18 fordi de er store i str. Enormt høy vrist og brede føtter gjør det veldig vanskelig å få tak i sko som passer godt, selv for ortopedenXD

Skrevet

tulla mi er snart 16 mnd, kjøpte vintersko i strl 22. Og jeg synes ho har liten fot ;)

For søstra brukte strl 22 da ho var 11 mnd.

Skrevet

Gutten min er 18mnd å bruker 19...

Skrevet

tja, jeg har ei jente som snart blir fem og har strl 30-31 i sko. Men ho har store føtter igjen da.

Skrevet

Pjokken min på 1 år lever på stor fot! Han bruker str 22 og har kjøpt vintersko str 23, med beskjed om at jeg kunne bytte hvis de var for små når den tiden kom... Håper ikke det atså...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...