Gå til innhold

hmm..??? se hit erfarne prøvere,mammaer,og andre..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter. litt langt,men trenger hjelp;)

Nå trenger jeg hjelp og synspunkter!

Jeg hadde en Sa i august, og har enda ikke fått igjen Tr, så har ingen Ikm og gå etter desverre.

Jeg hadde sex på dagen jeg ganske sikker på EL. masse slim som kunne strekkes langt.

Dette er 2 uker siden nå. for noen dager siden så testen jeg med CB+ og fikk en svak svak strek..tok en til dagen etter som viste akkurat det samme.. jeg vet man ikke skal gjøre det, men jeg åpnet den og så bak..det var mye lettere å se streken uten det vinduet. den var helt tydelig blå i kantene og den svake streken var der.

dagen etter dette tok jeg en ny en, men det var en QR.. den viste helt negativ. på fredag hadde jeg hard sex,og blødde en del etterpå..blødde ut 1 bind i løpet av noen timer, men da var det også stopp. blødde ikke noe i går lørdag, men i dag har det kommet bittelitt!

skjønner ingen ting!! jeg blir gal!!

jeg har før denne SA hatt normale sykluser,og punktlig mens som har kommet rikelig i 4 dager.

har 2 barn, og ikke noe som skal tilsi at noe er galt.

hva tror dere? er jeg gravid,men lite hcg eller var det mens jeg fikk. eller er dette noe annet??

har noen andre fått streker på cb+ og ikke vært gravid??

tok en digital etter den første testen, som viste negativt:( men det er jo noen dager siden...hvor blødde jeg...grrr

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hjelp

Skrevet

anyone??

Skrevet

Det kan jo hende du hadde en svært tidlig sa igjen? Siden du fikk opp en svak strek hadde du jo litt hcg i kroppen.

Ikke godt å vite dette her...

Du kan jo vente et par dager før du prøver å teste igjen.

Skrevet

Du kan jo faktisk ha blitt gravid da - det stemmer jo med sannsynlig EL (vedrørende beskrivelse av EL-slim) og at du testet svakt positivt ca 2 uker etter EL. Mulig du faktisk har spontanabortert i en veldig tidlig fase i en kombinasjon der både hcg har vært lav og "hard" sex med blødning kan ihvertfall fremkalle spontanabort... Det kan stemme med at du fikk en voldsom kort blødning - spotting kan forekomme noen dager senere for å kvitte seg med "resten"...

Hvis du prøver å bli gravid - bør du avholde deg fra "hard" sex som kan fremkalle rifter, blåmerker og blødning i vagina/livmorhalsen, embryoet er svært, svært sårbart for infeksjoner osv den første tiden. Vanlig normal sex er helt greit og i orden, men røff og hard behandling skal man avstå fra hele svangerskapet. Du kan jo google det å se den informasjonen som kommer frem... Jeg ville ihvertfall ikke tatt den sjansen noe mer!

Anbefaler deg å ta en til to tester til med ett par dagers mellomrom for å se om den blir helt negativ eller om den blir sterkere positiv.

Lykke til da =)

Klem fra

Skrevet

Tusen tusen takk for hjelpen begge to. Jeg skal teste igjen for å se. Håper virkelig ikke disse blødningene betyr en ny SA. men er det en Sa,så håper jeg syklusen kommer litt fortere til normalen.

takk for det,og Lykke til dere også jenter.

Kryss fingrene for meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...