Gå til innhold

Festeblødning? Detaljerte beskrivelser :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg ønsker meg synspunkter fra noen med litt mer erfaring enn meg når det gjelder den såkalte festeblødningen.

Jeg har en menstruasjonssyklus på 27 dager. Siste menstruasjon var den 20. september og den siste eggløsningen jeg hadde var rundt den 3. oktober. Jeg hadde samleie den 30. september og den 4. oktober.

Den 9. og 10. oktober hadde jeg bittesmå blødninger på dagen. Kun et par dråper med mørkerødt blod og utflod. Jeg har aldri som jeg kan huske blødd mellom to menstruasjoner før. Jeg bruker hverken prevensjon eller andre medikamenter,

Er det mulig at dette kan være en festeblødning eller er det kan hende noe galt med meg? Bør jeg oppsøke lege for dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Høres jo ut som at det kan være festeblødning/spotting da. Uansett hvor kort eller lang en syklus er, er 6 dager etter eggløsning den tidligste dagen ett egg kan feste seg, det er vanlig at egget fester seg mellom 6-8 dager etter EL (eggløsning), mange opplever også at egget fester seg både 9-12 dager etter EL også. På pernille.info kan du lese mer detaljert om dette med implantasjonsblødning.

I ditt tilfelle ser det faktisk ut som at det kan være en implantasjonsblødning på dag 6 etter EL (dersom man går ut i fra at du har 27 dagers syklus da) - så dette høres spennende ut!!!

Ønsker deg lykke, lykke til og så får du holde oss oppdatert når du tester da =) Har en liten tro på at det har blitt full klaff for dere da!!!

Klem fra

Skrevet

Glemte å si at jeg har vært gravid totalt 5 ganger før jeg da, men opplevd bare festeblødning 1 gang, og det var på dag 8 etter EL!!

Lykke til da =)

Klems

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...