AO3 Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Knerten blir ett år i morgen. Så fort det har gått, og så mye han har lært på den tiden! Når jeg ser nyfødte på TV, kan jeg ikke fatte og begripe at han også har vært slik en gang? Han er syk nå, så det spørs hvor trivelig ettårsdagen blir, men heldigvis er han for liten til å skjønne at det er noe spesielt med dagen, uansett... Jeg merker at jeg har endel ubehagelige flashbacks og vonde tanker mtp fødselen, og klarer ikke helt å la være å tenke at for ett år siden skjedde det-og-det... Men det vil vel også gå over, og så blir dagen bare en lykkelig dag - knerten sin dag.
Ranni Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Gratulerer på forskudd!! :-). Tida går ufattelig fort og her er vi "bare" halvveis til ett-års dagen :-). Håper du har noen du kan snakke med om tankene rundt fødselen, det tror jeg er viktig. God bedring til knerten også, blir nok en fin dag :-)
ellynn Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 Gratulerer med dagen:) Her nærmer det seg også ett år siden gutten vår kom til verden, og jeg synes det er så utrolig rart! Hvor ble det av min lille baby? Ha en finfin bursdagsfeiring!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 Grattis så mye til knerten, og grattis så mye til mamman! Det er jo tross alt du som gjorde all jobben den dagen for 1 år siden;) Vi følger etter på tirsdag, men blir nok værende her inne en liten stund til likevel- er jo så lite action inne på 1-2 år! Og goood bedring!!
Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #5 Skrevet 11. oktober 2009 Gratulerer så mye med 1 åringen! Himmel og hav så fort som tiden går! Vi har hatt endel fødselsprater, og verken du eller jeg sitter igjen med gode minner... og disse minnene vil vel uansett komme som flashbacks hver bursdag, men som du sier: Nå er det knerten sin bursdag - og det ER en bra dag uansett! ) Jenta mi er født såvidt over midnatt, og jeg husker jeg tenkte da det ble bestemt ks og jeg skjønte at kalenderen ville tippe over til neste dag, at det var bra. For da kunne 4.desember være den dagen som alt det fæle skjedde, også kunne vi ha bare gode minner knyttet til den 5. Håper dere får en knall dag i morgen - og god bedring til bursdagsbarnet!
AO3 Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 12. oktober 2009 Hehe, ja, bursdagsbarnet er ikke helt i form enda, men han sov mye bedre i natt enn de forrige nettene (ca 40 oppvåkninger per natt, estimert av pappaen!!), så nå ser jeg heldigvis lysere på livet enn jeg har gjort de siste par dagene. Hehe, Lykkeli, strengt tatt var det vel gynekologen som gjorde hele jobben - i alle fall den delen av jobben som faktisk hadde noen virkning... Disse tankene rundt fødsel vil nok aldri forsvinne helt, men jeg synes de er MYE lettere å bære nå enn før. Den virkelige prøven kommer nok ikke før jeg en dag blir gravid igjen - men det blir nok ikke på en stund enda. En venninne av meg har som mål å unngå å få behov for søskenvogn, og det synes jeg egentlig er ganske bra sagt, så vi har også en plan om 3-4 år mellom. Hvis vi kan velge, da, det er jo ingen selvfølge.
Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #8 Skrevet 12. oktober 2009 Gratulerer med ettåring! Ikke lenge til jeg kommer etter inn på småtroll 1-2. Sprøtt hvor fort tiden går!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 12. oktober 2009 #9 Skrevet 12. oktober 2009 Grattis med 1åringen )) ja det går dessverre så altfor fort.. min er jo 9 mnd allerede og ikke så lenge til vi ses på neste forum... Skulle gjerne ha puttet mini i tørketrommelen så jeg fikk han liten litt lenger gitt.
FruTB Skrevet 12. oktober 2009 #10 Skrevet 12. oktober 2009 Gratulerer så mye Vi kommer etter i slutten av måneden
CMH Skrevet 12. oktober 2009 #11 Skrevet 12. oktober 2009 Gratulerer med en 1-åring i hus!! ) Bare 3 mnd til min knert blir 1 år, helt sykt så fort som tida flyr..
surremus Skrevet 12. oktober 2009 #12 Skrevet 12. oktober 2009 Gratulerer med bursdagsbarnet!!! Vi har bare imorra igjen, før vi kommet etter...... Det er helt uvirkelig å tenke at det er gått 1 år alt, jeg får ikke helt taket på det. Og jeg er også som du, at jeg nå går og tenker at "for ett år siden idag så var det sånn og sånn... Og i morra så er det ett år siden jeg ble lagt inn og satt i gang", osv osv osv.... Så på en måte så ser jeg frem til at 1årsdagen skal bli over, slik at tankene kanskje slipper litt løs - jeg tror ikke at jeg vil ha like sterke følelser ved 2, 3, 4 årsdagen +++++.... Men jeg gleder meg MASSE til dagen hennes, og å feire henne :) Jeg skiller så tydelig på bursdagen hennes og hva som skjedde rundt hele fødsels-marerittet.... Det kommer til å bli glade og stolte tårer, og såre og vonde tårer..... Vi ses på småtroll 1-2 !!!!!!!!!!!!!
AO3 Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #13 Skrevet 13. oktober 2009 kreps`79: Dagen i går var både vond og god, men jeg tror som du at det kommer til å bli mye lettere når han blir 2, 3, 4 etc. Det dukket opp mange vonde tanker i går, men samboeren min og jeg fikk snakket om det. Egentlig er det deilig at ettårsdagen er forbi - og i helga skal vi ha selskap, og det blir på en helt tilfeldig dag, så det blir bare gøy. Dessuten er han nesten frisk nå! Jippi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå