Gå til innhold

Folk som ikke liker dyr er rare utskudd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som mener det er ekkelt og uhygienisk å ha hund, hvordan lever dere? Er det sterilt hjemme hos dere? Trykker dere på bankterminalen i butikken? Det må da være mye mer uhygienisk enn å ha hund.

Folk som ikke liker dyr gjør meg skeptisk. Jeg ferdens blant mye folk, og gjennomgående hos de som ikke liker dyr er at de er sure og vanskelige, lite vennlige og lite forståelsesfulle. Altså den typen mennesker som jeg tenker umulig kan ha det bra med seg selv. Jeg synes også synd på barna deres som ikke får gleden av å omgås dyr.

Skrevet

Jeg har både hund og katt, men jeg liker ikke at det er hår, mat og vannsøl overalt og er nøye med kamming, riktig for og tørking av våtehundepoter som har vært i søla;)

Har stor forståelse for at ikke alle liker dyr. Vi har alle våre preferanser og eg tror ikke de er noe rarere enn andre mennesker, hehe;)

Skrevet

Det er jo mange som er livredde hunder og katter da.

Jeg elsker hester, og liker godt hunder, katter, kaniner osv, men har en mor som er livredd selv den minste valpen. Svigermor er på samme måte, nesten angst aktig.

Skrevet

Jeg liker ikke hunder.. :s De stinker, og er store og skumle..Eller små og gneldrete.. Usj..

Hjemme er det normalt rent..

Har katt, og liker det rent for det da. :)

Skrevet

Ja, de som ikke liker dyr mangler noe. De som plager dyr er onde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...