07&10&13? Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Hva innebærer det? noen med erfaring? Fikk vite i sist svangerskap at jeg har hjerteformetlivmor... den gang endte det i MA så lurer på om det kan ha noe å si men den formen?
hønepøne;-) Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg har også det. Mistet i uke 8/9 sist og fikk vite at det var årsaken. Hvis fosteret, som i mitt tilfelle, fester seg i den tappen som stikker ned (tappen i hjerteformen) hvis du skjønner, så får det ikke tilgang på gode årer å få næring fra, og dør av den grunn. Sist hadde fosteret dødd i uke 5/6, men begynte ikke å blø før uke 8/9. Nå skal det sies at jeg har en sønn på snart 3 også da, og den gangen gikk det bra. Er nå i uke 8 og håper den har festet seg et annet sted denne gangen! I de fleste tilfeller så går det bra selv om man har hjerteformet livmor!
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg har det, og har ikke hatt noe trøbbel med å bli gravid, men vi har jo en overhyppighet av setefødsler i familien da.....Antakelig pga formen på livmoren. Moren min er født i sete, jeg er setebarn, og min førstefødte var sete.... veldig spent på om dette barnet legger seg riktig vei etterhvert!
07&10&13? Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2009 ok takk for svar! driver å vurderer å høre om jeg kunne fått en hennvisning til tidlig ul bare for å sjekke hjerteaktivitet denne gangen, klarer liksom ikke slappe av helt...Håper jordmor/eller lege kan være behjelpelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå