Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Begynte å blø i dag, mye. Fikk smerter i magen. Så jeg skjønte jeg måtte komme meg på legevakta. Da mista jeg lille knøtte Er så forbanna lei meg. Off. Orker ikke mere føler jeg nå. Endelig så gikk det. Trodde ikke JEG kunne bli gravid. Største gleden vår blir tatt bort!!!!! Gråt å gråt i helge dag..... Sorry jenter, måtte få det ut... Noen som har mista i uke 5+2 å blitt gravid fort i gjenn?
Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Å, det var skikkelig trist. Men husk at det er mange som opplever en sa uten at det er noe galt med de eller med mannen. De fleste jeg vet om som har opplevd dette har blitt gravid igjen i løpet av 1-3 måneder, avhengig av om de orket å prøve igjen med en gang. Det regnes som normalt om det skjer en gang, eller to. Prøv igjen når du føler deg klar, det blir sikkert bra:) *trøsteklem*
Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 Dette var trist å lese:( Ta godt vare på hverandre i denne tiden og ønsker dere masse lykke til videre!
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 Uff, dette er skikkelig vanskelig. Jeg har en del erfaring med å miste. Jeg har mistet i MA i uke 12+0, SA i uke 6-7 og SA 5+2. Fikk en datter mellom abort nr 2 og 3. Mistet som du 5+2 nå i august, og ble gravid igjen rett etter det, er nå 6+2. Da jeg ble gravid med datteren min ble jeg også gravid rett etter SA uten å få igjen mensen først. Så det er mulig å få det til, men skjønner bekymringene dine så absolutt! Jeg er kjemperedd for at det skal gå galt igjen nå. Er helt nervevrak. Jeg har jo trossalt flere negative erfaringer enn positive. Men mitt råd er å sette igang igjen når du har sluttet å blø,dersom du føler deg psykisk klar for det. Ønsker deg lykke til, og gråt og snakk med mannen om det. Utrolig nok så kommer man seg gjennom det. Klem
07&10&13? Skrevet 11. oktober 2009 #5 Skrevet 11. oktober 2009 huff dette var virkelig trist¨å lese... men tenkte jeg skulle gi deg litt håp.. Jeg mistet i uke 10 (MA). 27.Juli, Men er nå 6+4 igjen Noen ganger fester det seg fortere etter en har vært gravid, så kanskje du er heldig og kommer tilbake fort
konemor=) Skrevet 11. oktober 2009 #6 Skrevet 11. oktober 2009 kjære Babylove. hva kan man si når sånt har skjedd... ord blir fattige! jeg er oppriktig lei meg på dine veiene og jeg håper og tror at du får det bedre snart*trøsteklem* jeg ønsker deg riktig lykke til videre! klem
Eurecaღmed spireღ Skrevet 11. oktober 2009 #7 Skrevet 11. oktober 2009 Hei, forstår deg så godt, livet føles så ufattelig urettferdig! Jeg opplevde SA selv for noen uker siden. Vi trodde ikke jeg kunne bli gravid igjen etter fødsel med nr 1 og livmorbetennelse etterpå. Gutten vår er nå snart 6 år, og jeg ble plutselig gravid, men mistet i uke 6. Jeg forstår godt hvordan du har det nå. Lykken er så stor og det føles helt meningsløat å få en slik erfaring. Vi tenker positivt nå, for det er et faktum at jeg kan bli gravid! Vet at det føles ufattelig urettferdig og meningsløst nå, men nå vet du at du kan bli gravid og man er veldig fruktbar etter man mister. Har hørt at dem som prøver blir som oftest gravid etter få pp. Bruk tid til hverandre nå, gråt ut, det hjelper..... krysser fingrene for deg at du blir raskt gravid igjen!
2010 Mammaen Skrevet 11. oktober 2009 #8 Skrevet 11. oktober 2009 Huff, så forferdelig trist! Trøsten må være at det virker som det er lett å bli gravid igjen etter en sa, som det er flere her som påpeker. Det er bare til å sette igang å prøve igjen hvis du orker. Ønsker deg masse lykke til og en god varm klem på en tøff dag : )
Mamma til 2 (2007 og 2010) Skrevet 11. oktober 2009 #9 Skrevet 11. oktober 2009 Hei, Hadde MA uke 12. Fosteret hadde vært dødd siden uke 6. Gravid igjen på 2. PP. (1 PP bommet vi på timingen) Sies at kroppen blir hurtig gravid etter MA/SA :-) Super tøfft når man er mitt i det. Sykmeldte meg i en uke. Det hjalp virkelig :-) Trengte litt tid på å hente meg inn igjenn. Er nå i uke 8. Fikk UL i uke 7 og ny i uke 9. Føler m,,eg godt tatt vare på, men frykten sitter jo likevel i.. Lykke til videre!!! Trøste klem
lilleklompen *ganske klar* ;) Skrevet 11. oktober 2009 #10 Skrevet 11. oktober 2009 Det var veldig veldig leit å lese.. håper det ordner seg igjen snart for dere, vet at ventetiden føles laaang og urettferdig. Føler med dere, ta vare på hverandre og forsøk å kose dere med sånt man ikke kan mens man er gravid. Vet det ikke er så lett å tenke slik, men det kan være verdt et forsøk. Lykke til videre.
Yo&La+spire Skrevet 11. oktober 2009 #11 Skrevet 11. oktober 2009 Vet så godt hvordan dette føles. Endelig! og så....nei....tilbake til start. Eg mista i uke 9 (MA) i juni, men i juli var eg gravid igjen....fikk aldri tilbake mensen. Når er eg 14 uker på vei:) Det sitter litt i enda....at eg skulle vert lenger på vei osv, men for hver uke som går så blir det lettere og letter. Har også hørt at man blir lett gravid rett etter å ha mistet, så ikke gi opp! Kjør på!
Puppen og lillemor Skrevet 11. oktober 2009 #12 Skrevet 11. oktober 2009 hei.. så utrolig trist å høre.. og jeg føler virkelig med deg.. Jeg fikk beskjed på torsdag (uke 9+6) at det ikke var liv og at det ikke hadde vært liv siden ca uke 7 - grusom beskjed.. Utskrapning fredag! Men, fikk beskjed av gyn at det bare var å sette i gang igjen så snart vi følte for det - ingen spesiell grunn til å vente på TR.. hvis kroppen ikke var klar før TR var tilbake så ville ikke spira feste seg!! Gi deg lov til å gråte og være trist.. for dette er ikke lett!! Jeg krysser fingrene for at vi sees på 1.tri snart..
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #13 Skrevet 11. oktober 2009 Tusen takk for gode ord jenter Det hjelper å ha dere i gode å dårlige situasjoner. Setter virkelig pris på det. Det har vært en grusom dag. Virkelig. Har isolert meg igrunn. Samboer har vært en engel å trøsta meg. Han tar det tungt han å. Ønsket barn nesten mere enn meg. Men vi vet vi kan, å vi skal få det til neste gang. Er innstilt på at vi setter i gang med en gang jeg er bedre. Så håper jeg så inderlig at det blir en spire neste pp å at den sitter. Sambo er så snill at han bestilte spa-weekend til Riga Komme oss bort bare oss to. Kjempe herlig. Nok en gang, tusen takk jenter Aner ikke hvor viktig dere alle er <3
konemor=) Skrevet 11. oktober 2009 #14 Skrevet 11. oktober 2009 det er det vi er her for vennen=) klem
JKM09 Skrevet 11. oktober 2009 #15 Skrevet 11. oktober 2009 Sender en bamseklem til deg og din sambo. Men du skal se at lykken venter rett rundt hjørnet for dere, bare litt vanskelig å tenke slik akkurat nå som dere er midt i sorgen. Ikke gi opp- snart har du en ny spire. Masse lykke til og kos deg på spa:) klem
Lykkeliten :) Skrevet 12. oktober 2009 #16 Skrevet 12. oktober 2009 Vil bare komme med noe som kanskje kan være en liten oppmuntring. Jeg mistet i uke 5+3 i slutten av juli. Nå er jeg gravid igjen i uke 10 Fikk ikke mensen en gang i mellom... Legen sa det for mange var vanlig å bli gravid igjen fort etter en sa fordi kroppen er så klar for å være gravid. Kos deg masse på spa og lykke til! Snart er magen der
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #17 Skrevet 12. oktober 2009 Dere er helt utrolig snille å god :-) Engler :-) Kjempe glad for gode ord fra dere. Setter utrolig stor pris på det<3 Min samboer har googla litt, å har gått til innkjøp av solvipect hostesaft og wild yam. Men jeg har ikke anelse når dette skal tas? Ska hostesaften tas en uke FØR el og wild yaw tas ETTER el ? Jeg vet nøyaktig når jeg bruker å ha det så jeg går ikke til innkjøp av noen el-tester. Men er det vits å ta dette her? Funker det? Noen med erfaring? (^^,)
konemor=) Skrevet 12. oktober 2009 #18 Skrevet 12. oktober 2009 hei=) etter det jeg har forstått så skal du begynne med hostesaften ca samme dag som tr beg og holde på fram tom el. tror ikke du skal ta wj etter el. synes jeg har hørt noe omat det også skal tas fram til el.men detter er jeg ikke sikker på. kan du ikke høre i en helsekostbutikk? de burde ha greie på det der=) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå