alexander`s mamma Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 med doppleren min hjerteslag og at nurket sparker og beveger seg.. det er så moro
Bumblebeee Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Ja det er kjempegøy! Måtte frem med min også her om dagen bare for å høre. Deilig lyd.
Lykkeliten :) Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 Så utrolig koselig Hva slags doppler er det du har? Vurderer å kjøpe en selv, men vet ikke hvilke som er å anbefale.
januarbaby+maibaby Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 har åg en sånn doppler, babysound B men finner ikke hjertelyden til bebis, og er og 11 uker på vei. Hvor leter du? veldig langt nede? presser du den inntil? har du gele på???
alexander`s mamma Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2009 midten,helt nederst ovenfor skambeinet, jeg har ikke gele,bruker babyolje. jeg har bare sånn billig sak angel sounds. jeg koblet den til pc høytalerne mine i går kveld, så samboeren min fikk høre, fordi han mente at det var altfor tidlig å høre. men var enig med meg da når han hørte det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå