Gå til innhold

kan det være noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde sannsynligvis el for ca to uker siden (er litt uvisst pga uregelmessig syklus), og nå føler jeg det kan være noe på gang. for 5 dager siden ble jeg mer enn vanlig øm i brystene, det er vondt, og er litt småkvalm av og til...

men det jeg egentlig lurer på: jeg tok en test (cb) på torsdag. det var da 3 dager før ikm, som er idag. jeg tok den på ettermiddagen. med en gang så kom det en veldig tydelig, negativ strekk. jeg ble da oppgitt og hev den i bosset. men da kvelden kom ble jeg nysjerrig og sjekket den en gang til, og da var det en veldig tynn, svak positiv strek.

jeg leste av det første reslutatet før det var gått 2 min, og det var jo ikke morgen urin. kan det kanskje være noe, eller var den positive streken bare en reaksjon på at den hadde ligget for lenge?

veldig spent på di neste dagene nå :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke jeg forsto helt.. men hvilken test tok du?negativ strek?..

men testen gjelder kun innenfor det tidspunktet bruksanvisningen sier...ta en ny en;)

Skrevet

litt dårlig forklart ser jeg nå :) men jeg tok en cb test, og fikk bare en strek (vannrett, som i ikke gravid), men når jeg så på den senere så var det også en veldig svak, tynn strek loddrett (kryss, som i gravid)

men så er d om d kan være noe, eller om d bare var en reaksjon på at dn var "gammel" :)

men jeg får bare vente spent i noen dager til og ta en ny test med morgen urin :)

Skrevet

masse lykke til..jeg tok cb+ uka som var jeg også.. de var svak svak pos..men jeg var dum og åpnet de, og bak var de helt klart blå lyse streker, med blått i kantene. jeg har tatt en QR etter di og den var neg!

tok en digital mellom disse og den viste ikke gravid.. huff!

Vet ikke hva jeg skal tro. tror likssom at den digitale svarte for fort..svaret kom etter 30 sek og det er jo likssom endelig! de andre med streker kan jo bruke opptill 3, eller 10..avhengig av merket! de får jo bedre tid til å godgjøre seg likssom... kom med opptatering da..:) lykke til!

Skrevet

off, er ikke så gøy dette her me prøving og prøving når det ikke gir resultater :/

føler alle rundt meg er gravide, men vi får det ikke til.. men så ser jeg jo her at det er mange som har holdt på mye lenger enn det vi har gjort, så jeg har vel ikke rett til å klage enda..

krysser fingrene dor at det er noe, og kjempe masse lykke til til deg også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...