Gå til innhold

Lurer sånn på om mannen har sympati-gravid-symptomer!!?!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg hadde EL har mannen min vært småkvalm, svimmel, hodepine og frysninger og varm om hverandre. Han sier at han ikke er syk, men at det er ubehagelig i perioder... I dag på min syklusdag 23 kjente jeg ett stikk i magen (festesmerter?) - og han ble voldsomt kvalm, trodde han måtte kaste opp - men gikk over etter en liten stund!! Har ikke sagt noenting ang hvor jeg er i syklusen eller om mine små-symptomer her og der - ingenting om "stikket" i magen i stad - men nå lurer jeg veldig på; er det virkelig mulig at han kan ha slike sympati-graviditets-symptomer?? Noen som har opplevd det eller??

Hvis det drøyer og fortsetter sånn - kommer jeg til å tvinge ham til å dra til legen og få sjekket seg...

Noen tanker fra meg...

Klem fra

Fortsetter under...

Skrevet

vanlig årlig influensa er på gang også spysyken er i ferde over norges land fortia, kan jo være det???

:)

Skrevet

Om han faktisk har sympati smerter syns jeg det var innmari søtt, og litt morsomt:) Knis!

Men vedvarer det så ville jeg nok kontakta legen:)

Skrevet

Mente det egentlig seriøst altså... vet det høres helt sprøtt ut, og har aldri tenkt noe på det før, men fikk mistanke om det første gang i begynnelsen av forrige uke (siden jeg selv hadde nøyaktig samme symptomer på samme tid) og andre gangen i dag, er sikkert helt tilfeldig, men rart å ha sånne symptomer over så lang tid hvis det er noe influensa eller omgangssyke på gang.

Til onsdag har han vært sånn i 14 dager!! Uansett positiv test eller ikke de nærmeste dagene, bør jeg nok få ham til å ringe legen... kan jo være andre ting også...

Klem fra en som er litt bekymret for mannen sin...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...