Ms Fixi Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 jeg har funnet ut at jeg har ingen el-slim... ihvertfall veldig lite... har jeg da tørre slimhinner? noen som vet? kan det kansje være grunnen til at jeg ik blir gravid??
Arie Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Hei! Jeg har heller ikke el-slim, ikke når jeg gikk på pergo en gang. Og da hadde jeg eggløsning. Veldig god eggløsning også, verdiene var 105 og de må være over 15. Så noen har el-slim, andre ikke. Jeg har ikke og vært gravid to ganger. Riktig nok SA begge gangene, men tror ikke det har noe med manglene el-slim å gjøre.
Ms Fixi Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2009 el har jeg.. har tatt blodpr 6 mnd på rad både med og uten pergo og jeg har "fine" eggløsninger som legen sa... har vært gravid før men dt endt i exu! jeg har begynt på kosttilskudd for tørre slimhinner da.. kan vel ik skade;)
Eurecaღmed spireღ Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 pree seed glidemiddel er det mange som hevder kan gjøre susen, jeg prøver det denne mnd, så får vi se!
Ms Fixi Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2009 det prøver jeg også denne pp:) men lurer på en ting... litt pinlig og spørre men klarer du og tømme den ? jeg klarer ikke....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå