Gå til innhold

Anbefalte innlegg

melde meg inn på treningsstudio nå?skal ha innsett til uka dersom eggene har blitt srore nok...tenkte svømme og rask gange på maskin...tenker komme i form.....og få vekk mageflesk.....eller rettere sakt så forsvinner det jo etter hvert som formen blir bedre....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140796530-er-det-lurt-a-meg-%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

skjønner...blir jo uansett ikke hard trening da...myk start.....eller regnes det for hard trening dersom jeg begynner med styrketrening for mage/rygg??svømme lett....og gå....

han legen på St.Olavs sa jo jeg måtte gå 50 minutter hver dag med puls på over 120...så den svømminga/gåinga på maskina blir jo som det liksom.....

Gjest Bjørnen Collargol

Jeg hadde villet holde meg unna styrketreningen, men dette vet de på treningssenteret hva som lønner seg.

Spinning, Mensendictrening og å gå på ellipsemaskin osv er flott. Bare husk at du ikke skal trene hardere enn at du klarer å prate samtidig.

Og selvfølgelig så er svømming det absolutt beste. Det er en trening hvor du får brukt hele kroppen samt at du slipper å få belastningskader :-)

Ikke hør for mye på legen på St. Olav du...

skal prøve men han har jo rett.....men hadde liskom sett for meg å gjøre noe med det etter et etterlengtet svangerskap....har jo 10 kg for mye minst og de sitter rundt magen....så må trene godt for å få dem bort....føler jeg har grei nok kondis i grunnen...går og rører mye på meg gjennom jobb...

Annonse

Gjest Bjørnen Collargol

Jeg har ca 15 kilo for mye og mange sitter rundt magen her også.

Jeg har prøvd å få hjelp av fastlegen min pga jeg sliter med å få de av selv, men, men...

Det er uanset ikke riktig tidspunkt å begynne med hardslanking og trening nå. Ja det er kjempefint dersom du spiser sundt og klarer å trene litt, men ikke gjør noe som kan føre til at du angrer etterpå i allefall.

Gjør det som du føler for. Lev sundt og bevege seg er kjempebra da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...