paper Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Hadde eggløsning(ganske sikker)tirs.eller ons.mye slim med litt blod i. Etter det blør jeg litt hele tida.Aldri blødd etter sex tidligere-men har ny mann..,iallefall blør jeg nå alltid etter sex.Rødt,friskt blod.. Må vente helt til fredag med å teste..,men jeg kan kanskje være gravid for det??Eller kanskje en tidlig men som er igang?? Noen som har blødd litt sånn etter eggløsning og likevel testet pos.?? Takknemmelig for svar-klem
-68mamma Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Blødninger etter sex kan være et tegn på cyster, så du bør få det sjekket - iallefall hvis det skjer flere ganger. Jeg har hatt det slik et par ganger i livet, da har det vært cyster som har forårsaket dette.
BettyBoob Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 jeg blødde etter sex da jeg hadde klamydia for en del år tilbake - ikke at du har det altså
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 12. oktober 2009 #4 Skrevet 12. oktober 2009 Hei vennen. Ta deg en tur til gyn. Er sikkert ikke noe galt, men for 1.5 år siden fikk jeg blødning etter sex. Viste seg at jeg hadde celleforandringer og måtte consieres(ta en bit av livmorhalsen) utroskapen til min x hadde gitt meg det viruset som kan gi livmorhalskreft. Var kommet ganske langt,men fikk operert det bort. Hadde ikke vært hos gyn på 6 år,men ble redd da jeg begynte å småblø. Ta en tur for sikkerhets skyld. Sikkert bare en bagatell. Stor klem
paper Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2009 Var på ul 2 ganger sist jeg var gravid-sist i slutten av juli. Ble sjekket nøye etter at jeg mistet i beg.av august.Tror dere ikke de ville sett det da om det var noe i veien med meg?? Nå fossblør jeg-garantert altfor tidlig mens etter den hersens-eller DE-HERSENS 2 angrepillene som jeg tok sist måned... Vel-vel-.da er det bare å fortsett med hyppig sex-haha.ha!!! og kose seg som best man kan til neste test som vel blir om ca 4uker eller noe... Må le-I AM BACK!!!Klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 12. oktober 2009 #6 Skrevet 12. oktober 2009 Hehe, da var det nok angrepillene som gjorde at du småblødde ja! Men da er jo mensen igang hos deg også, her og, så da fikk vi den på likt. Ingenting her heller denne mnd. Stakk som bare juling oppi skrittet i hele går. Vi får sette igang igjen når det er over! stooor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå