kosemoms♥med ny spire Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Begynte å blø i dag, 1 uke etter positiv test Blir så ufattelig trist av at dette ikke går....1 ma, 12 pp og nå enda en sa ((( Føler det så veldig urettferdig!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Uff, så utrolig trist og urettferdig!!! Sender deg en stooor trøsteklem og håper at du blir raskt gravid igjen!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 Huffamei så trist, finner ikke ord. Har utrolig vondt av deg. Trodde virkelig det skulle gå bra denne gangen. Men ikke gi opp! Stooor trøsteklem.
kosemoms♥med ny spire Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2009 trodde også det skulle gå bra denne gangen, synes virkelig vi fortjener det nå...virker liksom ikke som om det er meningen at vi skal få det til! Nesten så jeg ikke orker å prøve igjen, er så ufattelig tungt å miste, tror ikke jeg orker det en gang til (((
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 11. oktober 2009 #5 Skrevet 11. oktober 2009 Akkurat slik tenkte jeg og da jeg mistet sent uke 13. men nå er jeg heeelt desperat etter å få et barn igjen. Er selvfølgelig nervøs for at det skal gå galt igjen, det unner jeg ingen å gjennomgå. Men ønsket om et barn med min nye mann er så stort at jeg vil ta sjansen en gang til. Skjer det en gang til så vet jeg ikke. I allefall hvis jeg går gravid like lenge nestegang. Heier på deg, er sikker på at du blir raskt gravid igjen, og da må det gå bra. Masse klemmer
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 11. oktober 2009 #6 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg klarer ikke forestille meg hvor tøft du har det nå Dere får bare ta tiden til hjelp, og forsøke å støtte hverandre så godt dere kan. Det er sikkert lett for meg å si, men ikke gi opp! Når du sitter der med din egen baby i armene kommer det til å være verdt all smerten. Og dere kommer til å få det til:)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 11. oktober 2009 #7 Skrevet 11. oktober 2009 Uff, så ufattelig trist Ja, livet er virkelig urettferdig noen ganger. Er du helt sikker på at det er SA?, for man kan jo blö tidlig i svangerskapet uten at det er galt. Jeg gjorde det... önsker deg masse lykke til:)
kosemoms♥med ny spire Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 11. oktober 2009 Så mye både friskt (som kommer konstant nå) og koalegert blod i løpet av dagen, så skal det godt gjøres at dette går bra! Dette har jeg gjort før nå, og kjenner det på meg!...det var over for denne gang Bare gråter og er utafor nå....
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 11. oktober 2009 #9 Skrevet 11. oktober 2009 Varme trøsteklemmer til deg. Gråter litt selv også nå på dine vegne! Føler med deg. vet hvor vondt det gjør.
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 11. oktober 2009 #10 Skrevet 11. oktober 2009 Huff, så utrolig leit .. Håper det ordner seg for dere snart! Vet jo selv hvordan det er å miste -og hvor urettferdig det føles! En positiv ting oppe i alt det triste er jo at du faktisk ikke har problemer med å bli gravid.. Nå må bare den neste spiren sitte!! Sender deg mange klemmer & gode tanker!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 11. oktober 2009 #11 Skrevet 11. oktober 2009 Ja, det skjönner jeg godt at du gjör, kosemoms. Utrolig leit å höre. Det må være så ufattelig tungt... Ta godt vare på deg selv nå... Trösteklemmer
Puppen og lillemor Skrevet 11. oktober 2009 #12 Skrevet 11. oktober 2009 Hei.. mått bare svare deg og si at det var veldig trist å lese dette.. Jeg har akkurat hatt en MA selv.. og klarer ikke å slutte å gråte..Kjempe trist og skuffet.. og livredd for at det skal skje igjen! Samtidig er jeg ekstremt utålmodig etter å prøve igjen.. Masse lykke til kosemoms.. forhåpentligvis ses vi inne på 1.tri snart!!
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 11. oktober 2009 #13 Skrevet 11. oktober 2009 Å nei, kjære deg, det var vondt å høre.. Har selv mistet i MA, for så å miste i SA. Så ble jeg gravid igjen rett etter SA uten å få igjen mensen først, og da fikk jeg en nydelig datter Mistet nå igjen i august, og ble gravid igjen rett etter SA, håper på å få beholde denne gangen, men er pessimistisk til det motsatte er bevist. Er veldig redd for å miste igjen og er nervevrak.. Men man må jo rett og slett finne ut om man er klar for det psykisk sett og om man virkelig ønsker seg barn (eventuelt flerebarn). Håper du bestemmer deg for å prøve igjen, og at det går bra da. Utolig nok så kommer du deg gjennom dette. Det er utrolig tøft nå, men det vil bli bedre.. Mange trøsteklemmer..
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 11. oktober 2009 #14 Skrevet 11. oktober 2009 uffamegen, dette var trist lesing...... Det er ufattilig vondt å oppleve noe sånt og det føles bare meningsløst og vondt å stå midt oppi det. Jeg vet så inderlig hva du gjennomgår nå... etter selv å ha opplevd exu og MA på 3 mnd. Vet du hva: du tenger ikke å ta stilling til om du tør å prøve igjen akkurat nå. Ta tiden til hjelp; få ut de umiddelbare vonde følelsene, snakk med de som står deg nærmest og tillat deg selv å være trist, lei, sint og frustrert, hvis det er det du føler nå...... Det med å starte prøvingen igjen, er noe du finner ut av etterhvert. Jeg tenkte selv at jeg sannelig ikke var sikker på om jeg ønsker å ta sjangsen igjen og jeg hadde det utrolig tøft noen måneder i vår/sommer... Men etterhvert som jeg har fått det på avstand og lært meg å leve med det som har skjedd, så kom ønsket om å prøve igjen og nå er vi endelig i gang igjen:) Skal ikke legge skjul på at jeg er dritredd for å være gravid igjen, men inntil videre orker jeg ikke å tenke så mye på det som står foran meg, men heller ta det når det kommer så langt. Tenker masse på deg nå og håper dere tar tiden til hjelp og finner ut av hva dere ønsker å gjøre videre når den tid kommer. Ta godt vare på hverandre nå kjære deg. Stoooooor trøsteklem
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 12. oktober 2009 #16 Skrevet 12. oktober 2009 Sender mange trøsteklemmer jeg også.. Håper det går bedre neste gang! Husk at man mister fordi det er noe galt med babyen. Det er nok det eneste positive i det vonde.. Men ingen ønsker å komme opp i en sånn situasjon. Sender deg masse nytt babystøv. Alt kommer til å gå bra denne gang! En frisk og rask baby skal voske inne i deg!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 12. oktober 2009 #17 Skrevet 12. oktober 2009 Hei kjære deg:) Mange kloke ord som er skrevet over her og jeg stiller meg bak dem:) Tror også du/dere skal bruke tiden fremover godt og komme dere skikkelig på fote igjen før du tar en endelig avgjørelse......men dette er jo helt og holdent opp til dere:) Vi er her for deg med klemmer og trøstende ord, og du kan lufte gleder, sorger og frustrasjoner med oss veit du:) Stor og varm klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå