Lauren Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Da skal jeg ta testen i morgen tidlig- er ganske nervøs. Dette er et fryseforsøk, jeg har hadt litt småmurringer i maven og noe lys rød/rosa utflod. Noen sier du ikke skal blø i det hele tatt ved fryseforsøk- noen som vet el. har erfart noe annet? Håper p det beste og at minst 1 av de to eggene som ble satt inn sitter godt.
to snart tre Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Hei. Jeg har ikke mest erfaring, har kun et fersk forsøk bak meg og skal i gang med første fryseforsøk nå i uke 45. Men om du bruker crinone eller lignende progrestrone tilskudd vaginalt under rugedagene (slik jeg har brukt og skal bruke på mitt fryseforsøk), så har jo den lett for å gi en lyserosa blødningsfarge, da den lett kan irritere slimhinnene dine og skape små blødninger. Dette er helt normalt, fikk opplyst det på klinikken og har lest om mange her inne som har hatt blødninger og fortsatt har vært gravide. Foreslår at du skal ta det helt med ro og heller glede deg til å teste i morgen. Endelig skal du få svaret, etter to laaaaaaaange uker i påvente av testing:=) Jeg krysser fingeren for deg og håper testen blir positiv og du blir verdens lykkeligste jente:i morgen=)
Lauren Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2009 Takk for tilbakemelding. Jeg tar Progestan kapsler 2ganger 3 om dagen. Jeg har hørt at mange har småblødninger men likevel er gravid, så får bare håpe på den. Ønsker deg masse lykke til med neste forsøk, og håper du blir like lykkelig som jeg skal bli i morgen :-))
IVFlykke?? Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 lykke til:-) Jeg testet endelig + på mitt 3. forsøk. Hadde ikke symptomer og har bare trøtthet som symptom... Så ta det med ro. Ingen eller få symtomer er like bra som mange:-) Det er tidlig ennå vet du:) Ps jeg er i uke 10 + 0 i dag... To uker igjen til jeg kan slippe å holde pusten:-) Lykke til
håpefull *er mamma* Skrevet 11. oktober 2009 #5 Skrevet 11. oktober 2009 Lykke til med testingen i morgen, lauren!!!!
Pia76.. Skrevet 11. oktober 2009 #6 Skrevet 11. oktober 2009 Måtte bare skrive en liten hilsen jeg:))) Ønsker deg masse lykke til med testingen imårrå. Hååååper den er positiv:))))))
Lauren Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. oktober 2009 Takker for mange tilbakemeldinger. Både gruer og gleder meg til i morgentidlig, er lei av å gå å vente. de første 2 ukene er pyton, man setter liksom livet på hold og alt dreier seg om hva man kjenner og ikke kjenner. Har vært skikkelig amper i dag, må være nervøsitet. krysser fingrene for i morgen, og ønsker dere alle sammen lykke til videre. 10+0 er bra, sikker på at det går bra med deg. :-))
håpefull *er mamma* Skrevet 12. oktober 2009 #8 Skrevet 12. oktober 2009 Hvordan har det gått med deg idag, lauren? Håper du er lykkelig nå!!!
Lauren Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 12. oktober 2009 JIPPI, fikk positiv test i morgest- er jo selvfølgelig overlykkelig. Jeg er også noe nervøs siden jeg har murringer i maven, og noe rosa utflod som kommer og går. Ringte sykehuset i dag, de beroliget meg litt- de var ikke bekymret for symptomene mine. Håper endelig dette klaffer nå etter 4 egguttak, 6 tilbakesett + 5 sykehusopphold pga. betennelser 3 ganger, noe overstimulering og intense smerter etter 2 kjemiske graviditeter. Håper det går bra med dere alle- vi fortjener lønn for strevet vårt. Jeg har satt inn to egg, så blir spennende å se hva som skjer. :-))
nr 2 gull i magen-juli 12 Skrevet 12. oktober 2009 #10 Skrevet 12. oktober 2009 GRATULERER!!!!!! Da var det virkelig din tur ja!! litt av en historie du har! Blir spennende å se om det er 1 eller 2 Lykke til videre- satser på at jeg følger etter om 4 dager
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 12. oktober 2009 #11 Skrevet 12. oktober 2009 Grattis :-) Murringer er helt normalt. Spiren vokser og presser nede i livmoren :-)
Saline Skrevet 12. oktober 2009 #12 Skrevet 12. oktober 2009 Dette har du fortjent!!! For en stå-på-vilje du har hatt gjennom en lang prosess :-D Jeg blir så glad når jeg leser slike innlegg! Ønsker deg masse lykke til og håper du får en fin tid fremover.
Lillekatt2ivf:-( Skrevet 12. oktober 2009 #13 Skrevet 12. oktober 2009 Juhuuuu, gratulerer så mye!!!!!!
håpefull *er mamma* Skrevet 12. oktober 2009 #14 Skrevet 12. oktober 2009 Gratulerer!!!! Håper vi andre som også skal teste denne uken følger på med like bra resultater. Og alle de andre som skal teste framover, selvfølgelig ;-)
Lauren Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #15 Skrevet 12. oktober 2009 Det er så godt å få masse lykkeønskninger, man blir litt fortvilet i perioder med mye strev- men det er verdt det. Håper dere alle som skal teste snart får positive resultater. Jeg er et godt tegn på at man ikke skal gi opp- det klaffer tilslutt. Lykke til med testingen til dere andre- jeg skal følge med.
Pia76.. Skrevet 13. oktober 2009 #17 Skrevet 13. oktober 2009 Hoiiiiiiiiiii....TOPPERS)))))))) Gratulere så masse. Det fortjente dere virkeli no ja:))))))))))))))))))))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå