Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg er ny her inne, selv om jeg har spionert en stund.. Har ikke villet registrere meg fordi jeg da virkelig er en "prøver", og vi skulle jo bare slappe av og la naturen styre, lettere sagt enn gjort! Vi ønsker oss en attpåklatt vi, og jeg fjernet hormonspiralen i november i fjor. og det er lange siden!! Vi har tre fra før, fra 8 til 14 år, så vi vet at vi kan dette, men ting tar visst tid. Men jeg aner et håp nå.. har veldig lange og varierende sykluser, alt fra 4 til 8 uker. Hadde i midten av august vanlig mens, og fikk plutselig blødning nøyaktig 2 uker senere, 3.sept. Tenkte først det var EL, men den varte i 5 dager og var mer en bare EL-slim. Så jeg tenkte det var mens igjen og en forvirret syklus. Nå er det 5 uker siden, og ny mens har ikke kommet. Brystene har vært ømme i 2 uker og jeg føler en tyngde i nederste del av magen. og er TRØTT! Har test-skrekk fordi jeg blir så skuffa, men har hatt en liggende som jeg har motet meg opp til å ta i dag.. En cbd. Men den virket ikke! Det kom ingenting på skjermen og jeg ble kjempeskuffet. Men det er altså fortsatt håp. Tegnene kan og være mens-symptomer, og trøtt har jeg vært før.. men kanskje kanskje... kjøper ny test i morgen og håper å samle mot til å ta den..!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Velkommen hit! Så irriterende med tester som ikke fungerer! Håper at du kan hoppe rett over på 1. tri. Masse lykke til med testing i morgen, krysser fingrene for deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå