Gå til innhold

Kan dere svare meg på hva dere tror? Jeg blir gal jeg... :(

♥ Smurfen ♥

Anbefalte innlegg

Nå har jeg fått flere positive tester i løpet av uken.. de fleste var svake tynne streker på, så kom det en som var tydelig blå strek selv om den var litt tynnere enn vanlig da. Ble kjempeglad og nå tenkte: at nå er jeg gravid. Var skeptisk før denne testen.

MEN så har jeg nå i to dager fått to negative tester etter den som endelig sa at jeg var gravid. Ble jo kjempe lei meg og ville ikke helt godta at jeg ikke var gravid heller.

Idag tok jeg en ny cb og nå er det igjen en svak tynn strek der og jeg kan se det er litt blått i den.

(De andre var HELT klart negativ selv om jeg prøvde å

lage en tynn strek der)

Men hva søren skal jeg tro nå da? Den logiske delen av meg tenker liksom at hvis jeg virkelig er gravid så ville vel testen blitt sterkere nå som det er gått 3 dager etter den som jeg var sikker på var positiv? Men så håper jeg jo på at jeg er gravid også. Dumme meg gikk jo rett inn å så på navn og alt med en gang...

Hva tror dere? jeg vet at jeg kan ta en blodprøve og sånn men vil bare høre hva dere tenker/ tror..?

Fortsetter under...

hei :)

skjønner godt at du lurer på hva som skjer... har hørt at en strek er en strek. at testene blir ikke positiv hvis det ikke er hcg i kroppen. men så neg. tester senere? hmmmm

tror eg ville bare ringt legen i morgen og fått tatt en blodprøve, så får du et skikkelig svar, så slipper du gå i mange dager å lure... :)

masse lykke til.

er det noen andre som har vært med på dette, eller tror dere at det kan ha vært en kjemisk graviditet?

Siste mens begynte 17sept. har jeg fått vite av sambo nå :)

Så jeg kan jo også håpe på at dette skjer fordi det er så tidlig men jeg vet jo ikke.

Skjønner ikke hvordan vi kan knytte oss til noe vi ikke vet om er der engang jeg.

da jeg tok min første test var det et par dager før forventet mens, det var en cb test. det kom en svak svak tynn strek etter 5 min, nesten usynlig men den var der. jeg fikk også høre at en strek er en strek. tok så en test kvelden etter men den ble negativ (ikke cb). og for å være helt sikker tok jeg en ny Cb med morgen urin dagen etter, men også negativ. følelsen av at jeg skulle være gravid slapp ikke taket så litt senere på ettermiddagen gikk jeg og kjøpte en digital cb og den ble positiv... tror nok du er gravid ja!!

Tok sånn billigtest før idag.. eller hmm jeg tok faktisk 3 stykker

*litt flau* " av de ble en svak rosa strek på men dene helt negativ.. tok også en cb digital.. den var neg! skal egentlig ha mensen sånn imorgen etter 28 dagers syklusen men jeg har MEGET uregelmessig mens.

Tenker jeg tar en test imorgen også eier jo ikke tålmodighet =)

Men blir liksom bare oppgitt hver gang, skulle det ikke blitt sterkere streker nå da har jo fått sånne svake neg tester om hverandre i 1 og en halv uke nå.. Hvis det er en kjemisk graviditet ville de fremdeles da slått ut litt?

kanskje det er jeg som dypper de for lenge eller noe...

Blir jo kjempe lei meg når jeg ikke får frem en skikkelig strek. Vil ikke gå til legen min og ta en urinprøve der hos kontordamene og så sier de at den er neg. Da vil jeg heller komme frem til det hjemme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...