mamma til Jesper <3 Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg hører egentlig hjemme på bli gravid, men spør dere som er gravide. Hvor seint oppdaget dere at dere var gravide? Jeg skulle hatt mensen for en uke siden, har hatt litt "mensesmerter" men mensen har enda ikke kommit. Jeg testet med Quick respons igår og den viset negativ. Men hvorfor kommer ikke mensen? Kan jeg være gravid men at det ikke slår ut eller er det bare kroppen min som "tuller litt" med meg??
mamma til Jesper <3 Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 11. oktober 2009 jeg dytter litt.. skulle så gjerne ønske at noen orket å svare..
pcos Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 Pga uregelmessig mens (hatt mensen 3 ganger det siste halvannet året) er det veldig vanskelig for meg å si når jeg testa positivt. tok en eggløsningstest den 25.09 som var positiv, hoppa til køys, og fikk positiv graviditetstest 05.10..... men det jeg er usikker på nå er om den positive eggløsningstesten kan ha vært pga. graviditet, for når jeg tisser på eggløsningstester nå, blir de også positive hver gang..... så derfor er jeg litt usikker....
Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg testet positivt en uke etter jeg skulle hatt mensen
*Knerten* Skrevet 11. oktober 2009 #5 Skrevet 11. oktober 2009 testet selv med quick respons 4 dager etter ikm. Testet positivt men var veldig svak strek, så ble faktisk litt i tvil.. Prøv en annen test kanskje!!?
07&10&13? Skrevet 11. oktober 2009 #6 Skrevet 11. oktober 2009 testet ikke positivt før 10 dager over IKM, da var testen svak, men to dager senere, var den sterkere
nikitaa90 Skrevet 11. oktober 2009 #7 Skrevet 11. oktober 2009 jeg testa ikke før 2 uker etter forventa mensen... Da var jeg i uke 5..
vi har verdens fineste gull Skrevet 12. oktober 2009 #8 Skrevet 12. oktober 2009 jeg hadde siste mens 12.august, testa sterkt positivt 9.september:)
FruFrydmedtotette Skrevet 12. oktober 2009 #9 Skrevet 12. oktober 2009 Hadde ikm torsdag forrige uke,testa positivt lørdag med cb digital,dobbelsjekka på søndag med vanlig cb. Den ble strekt positiv med en gang. Men det varierer sikkert fra person til person,lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå