pcos Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Føler alle bruker lifeline gravid her inne..... Selv bruker jeg nycoplus gravid. Er det noen god grunn til at jeg bør gå over til lifeline? Ser det er mange som klager over en fæl tyggetbl der, og det er det jo ikke hos nycoplus, men viss lifeline er bedre skal jeg vel alltids på tvingt det ned...
Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg kjøpte bare det apoteket hadde. Mulig jeg bytter når pakken er tom. Aner ikke om det er noen forskjell....
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg brukte nykoplus før jeg ble gravid. Nå bruker Jeg Lifeline, pga. jeg er så kvalm at jeg får ikke i meg noe middagsmat, og derfor spiser jeg ikke fisk. I lifeline er det to omega3 piller som du skal ta hvær dag og det passer meg bra=)
pcos Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2009 hmmmm, omega3 ja.... det er det jo ikke i nycoplus. men kan kanskje ta tilskudd av dette ved siden av....
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 11. oktober 2009 #5 Skrevet 11. oktober 2009 Jepp! Selfølgelig=) Jeg kjøpte bare en pakke med lifeline i stede for og kjøpe en ny nycoplus + omega3... Ellers så tror jeg ikke den en er SÅ VELDIG mye betre enn den andre. Di selges jo på apoteket begge to, så lenge helsenorge går god for di så er jeg fornøyd=)
ma:) Skrevet 11. oktober 2009 #6 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg bruker Nycoplus gravid og har brukt det siden før jeg ble gravid. Er godt fornøyd med dem, men må jo ha omega 3 i tillegg. Tyggetabletten til lifeline høres grusom ut. Jeg bruker tran (eller omega 3-tabletter) i tillegg til Nycoplus.
pcos Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. oktober 2009 jeg har ikke tatt omega3 enda.... har lest at man ikke må ta for mye vitamin A, og de fleste omega3 produktene jeg har kommet over har tilskudd av vitamin A. Vet ikke jeg, burde sikkert ikke lese så mye. vet ikke hvor mye som er for mye heller, så bør vel begynne å ta omega3 også.
snartflere Skrevet 11. oktober 2009 #8 Skrevet 11. oktober 2009 De har flere omega-3 uten a-vit på Boots apotek.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå