Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #1 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg tok kirurgisk abort forrige uke ,angrer ikke på at jeg gjorde det-det var det riktige. Men det som er er at jeg har jo hatt litt vondt nederst i magen,og det fikk jeg beskjed om er vanlig,litt sånn som mensmurring. Jeg blødde minimalt,ca halvannen dag, så ga det seg... Men i går kveld og i dag morres så kom det frisk blod igjen,og det har kommet noen blodklumper da jeg har vært på do ( sorry kanskje litt ekle detaljer) Er det vanlig?,har hatt litt vondt i magen også,men det har jeg hatt helt siden aborten. Det jeg fikk beskjed om var at jeg skulle ha avtagende blødning,så blir litt bekymra da jeg sluttet å blø,og begynte igjen... Men siden jeg blødde veeeldig lite i starten så kanskje det startet å blø igjen siden det er noe som "trenger å komme ut" på en måte??? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140795156-etter-kirurgisk-aborter-det-normalt/
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #2 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hei. Når jeg tok kirurgisk abort for 6 mnd siden så var det akkurat på samme måte for meg som du beskriver her. Jeg ble også litt bekymra fordi blødningene stoppet og så begynte igjen. Jeg ringte sykehuset da og fikk beskjed om at det var helt normalt. Og de sa også at smertene kan komme og gå litt etter hvor mye man blør. Jeg hadde sånne smerter som du beskriver i ca 3 uker tror jeg. Og etter det litt av og på med smerter. Men hvis det fortsetter i lang tid og du er usikker på om det er normalt så kan du jo ringe sykehuset eller bestille en time hos gynekolog. Det er jo veldig vanskelig å vite hva som er normalt når man aldri har vært gjennom det før. Jeg bestilte en time hos gynekologen min etter ca 6-8 uker så jeg fikk sjekket at alt var i orden. Jeg syns det var veldig betryggende å få det bekreftet. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140795156-etter-kirurgisk-aborter-det-normalt/#findComment-140799943
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå