Gå til innhold

Tok en ny test på morgenurin idag

Anbefalte innlegg

Skrevet

og den hadde også kun en svak svak strek :( så nå ble jeg skikkelig skuffet! Trodde virkelig at den skulle være sterkere idag...

Så nå skal jeg ikke teste før tirsdag tenkte jeg! For blir så skuffet når det ikke kommer opp en ordentlig strek.

Kan vel ikke henge igjen hcg fra når jeg mistet, når det er 10 uker siden jeg hadde utskrapning?? Fikk jo negative tester 3 uker etter dette.

Blir snart gal kjenner jeg....sukk :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer !!

Mener bestemt d ikke kan henge igjen hcg så lenge etterpå, 2-3 uker mener jeg d skal ta...

Billig strimler eller ?? Har aldri fått sterke strek der jeg... hehe.. Bruker dem når jeg mistenker graviditet, får jeg utslag der, tar jeg en CB. Digital levner ingen tvil.. ;)

Lykke til !!

Skrevet

Nei det er faktisk CB pluss som får en slik svak strek..billigstrimlene er helt hvite...så er veldig i tvil.

Men nå nettopp så fant jeg ut at jeg har tatt feil av ikm-datoen. Trodde det var 13.okt, men er visst 15.okt. ifølge babyverden. Så da er det vel kanskje ikke unormalt at jeg ikke får noe sterk strek? Er 5 dager til ikm..sist gang testet jeg positivt 4 dager før ikm med cb digital :)

Så da er det vel kanskje håp! Takk for gratulasjon, men tørr vel ikke helt å takke enda ;o)

Skrevet

Jeg fikk oxo svakt + på CB+, minuset var kjempesterkt, men plusstreken var sytråd. D var på IKM.. 5 dager etter ikm (tror jeg d var) var + litt sterkere. Tok da en QR som ble skikkelig sterk.

hehehe... denne testingen kan gjøre enhver smårar.... *sukk*

Et par uker til d er min tur med dette teste-tullet... hehe

Skrevet

Jeg fikk svak strek på cb selv om jeg var 1 uke over tiden sist. denne gangen testet jeg ikke skikkelig positivt før jeg var 12 dager over ikm :) Men i dag er jeg 6+ 4 bare 10,5 uker etter MA!

Håper virkelig du følger etter i juni klubben!

Lykke til :)

Skrevet

snartbaby??:

Hmm, virker jo nesten som om cb digital er mer sensitiv da..siden så mange får svake kryss på den vanlige cb'en. Denne testingen gjør oss litt rare ja, er nesten det eneste som kverner oppi hodet mitt for tiden ;o) hehe

På mine så er den loddrette streken like bred som den vannrette, men den er så svak at jeg såvidt kan se at den er blå. Er jo veldig rart om jeg skal få 3 tester som er like, og ikke være gravid.. men får vel bare vente til tirsdag, og håpe jeg får ett positivt svar da :)

Har du EL snart siden du kan teste om ett par uker?

Skrevet

jece-og-Leon_Nickolai:

Takk for det :) husker at vi mistet nesten på samme tid, for du var også i mars klubben. Hadde vært kjekt om vi kunne vært i lag i juni klubben og da, og at det går bra med oss begge denne gangen.

12 dager over ikm ja, da er det vel kanskje ikke så rart om jeg ikke får noe sterk strek 5 dager før ikm. Blir litt småflau for at jeg syter over det, men fikk positiv så tidlig sist ser du.

Men kan jo være at egget har festet seg senere denne gangen, for finnes vel ingen fast fasit på når det skjer :)

Ønsker deg lykke til i dette svangerskapet, så håper jeg at jeg kan komme etter snart :)

Skrevet

Fikk igjen mensen etter MA i august på torsdag som var, så er endelig i gang igjen. Begynte på pergo idag, og får vel eggløsning om en 2 ukers tid. Og DA begynner den forhatte ventingen igjen.. ;))

...eh.. d er vel ca en mnd til jeg event. kan teste da... *sukk* hehe

Hadde tenkt å ikke teste eggl. denne gang, men gjør d sikkert alikevel...hehehe..

Tviler på d går SÅ fort uansett, tok nesten 1 år sist..., men-men, håpet er jo der :))

Vet ikke om didgital er mer sensitiv, d kan jo være at dersom den hadde hatt en strek, så hadde den også vært svak, men den sier jo tydelig "gravid" el. "ikke gravid". Og i teorien så er jo en svaaaak strek, oxo en strek. Så da er d positivt !!

Så tror nok du er på tjukken ja ;))

Skrevet

Hadde også mange svake cb-tester med svak, bred strek når jeg testet...krysset ble ikke kraftig blått før jeg var 5+ noe....

Men nå er jeg over 18 uker på vei og har kjent liv, så selv om testene var svake til å begynne med har det gått bra:o)

Håper du får opp GRAVID på cb digital da:-) Men kanskje greit å vente til ikm?? Hehe..vet hvordan det er å vente i en evighet før man liksom får det helt bekreftet..Lykke til Lille diamant:o)

Skrevet

Så du hadde og en MA i august, føler det er så mange som mistet rundt samme tid som meg. Veldig trist :(

Men nå er vi jo igang igjen, og håper vi er over på 1.tri om ikke så lenge. Vet ikke om jeg tørr å ta en CB digital...så spørs om jeg ikke kommer til teste med billigstrimler rundt ikm heller ;o) mye tryggere det..hehe. Blir jo vettaskremt når den blinker og plutselig så er svaret der!

Men er jeg gravid, så blir den jo positiv til slutt :o) men har tenkt litt på dette med kjemisk som jeg har lest om her..kan jo være egget ikke har festet seg og at jeg blir lurt av de svake strekene ;(

Skal uansett krysse fingrene for deg, og håper det går fortere denne gangen! Vi er jo ganske nye i dette, så skal ikke klage om det ikke klaffer denne mnd...lover!

Skrevet

annikken25:

Takk for det :)

Så godt å høre at det har gått fint i svangerskapet :) Må være en fantastisk følelse å kjenne liv..håper virkelig at jeg og får oppleve det en dag.

Tenkte jeg skulle ta en digital på ikm, men vet ikke om jeg tørr egentlig...er litt tryggere å teste med billigstrimler, da blir det ikke så brutalt om jeg ikke er gravid :) men får nok vente å se om jeg får mensen, for hjelper ikke med positive tester om jeg får mensen likevel.

Ønsker deg lykke til videre i svangerskapet :) vet du hvilket kjønn det blir forresten?

Skrevet

Har hatt 2 MA, en ifjor og en i år... :(

Så grugleder meg til å bli gravid igjen, men denne gangen må d bare gå bra.. :))

Sikker på jeg skal klare d, men d blir noen tøffe mnd ja..

Skrevet

Huff da, det hørtes veldig tøft ut :( jeg har mistet en gang og har nok skrekken for å oppleve det igjen ja. Var en grusom opplevelse som jeg ikke unner noen.

Men kjenner at det har hjulpet masse å skrive om det her inne og med andre som har vært gjennom det samme. Da føler jeg meg ikke så alene om det. Så kan jeg og dele gleder med de samme når den tiden kommer :) men som deg, så gruer jeg meg og til å gå gjennom enda flere mnd med engstelse og usikkerhet. Vi får bare håpe at det går bra denne gangen!

Skrevet

Er sikker på vi kan vralte oss bortetter veien om noen mnd... ;))

Skrevet

Hehe, den er jeg med på ;o) får håpe at vi er så heldige!

Skrevet

For ikke lenge siden erfarte jeg også det samme... Svake CB tester hver dag i over 1 uke!!! De ble aldri sterkere, og var heller ikke sånne skyggestreker, sterkere enn det, var liksom ikke tvil om at den var positiv - mensen kom 5 dager forsinket, så i ettertid tror jeg faktisk det var en sånn kjemisk graviditet, dvs at egget bare så vidt fester seg, for så å gå til grunne. Neste gang jeg skal til gynekologen min skal jeg spørre om nettopp det om det kunne være tilfelle!

Håper de blir sterkere for din del da - er jo litt tidlig å teste ennå, og mange som har testet svakt positivt lenge over IKM og at det har gått bra!! Så krysser fingrene mine for deg, lykke til =)

Klem fra

Skrevet

Hmm, ja er redd at det kan være noe sånt som skjer med meg og :( tok en billigtest på morgenurin idag, og den var der ikke antydning til strek på. Så vet jammen ikke hva jeg skal tro..

Og brystene mine er ikke i nærheten av å være så ømme som sist jeg var gravid, så da kan det jo kanskje betyr at egget bare har vært borti og gitt meg symptomer da..

Skal ikke teste de neste dagene tror jeg, bare vente på mensen. Har virkelig ikke troen på at jeg er gravid nå :(

Skrevet

Huff så kjedelig Lille diamant. Krysser fingre for at den blir positiv igjen. Tr kom til meg idag, så ble ikke befruktet denne helga heller. Klem, og lykke til!

Skrevet

Ja men har ikke fått noen strek på de tidligere nå heller, kun på CB jeg har fått positive tester. Så forventet vel kanskje ikke at de billigstrimlene skulle være positive 3 dager før ikm..men fikk nye i posten idag ilag med en CB digital. Så måtte bare ta en for å se..

Så tror jeg får vente å se om mensen kommer på torsdag, og prøve å tenke minst mulig på graviditet frem til da. Ingen vits å ta en digital om det er for tidlig uansett..

Så dumt at du fikk TR da :( det er jo like skuffende hver gang..men da er du ihvertfall igang med prøving igjen om noen uker. Det blir pause en mnd for min del, da samboeren min reiser på jobb :(

Skrevet

Krysser alt jeg har. prøver selv en mnd til, deretter tar jeg en pause mnd tror jeg for vi gifter oss i desember. Så da vil jeg like godt kose meg, nyte litt vin og champagne i mitt eget bryllup. Tror jeg da hehe. klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...