¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Og hvor langt på vie er du? Jeg kjente det kom litt snikende da jeg våknet i dag. Spiste et knekkebrød på senga før jeg stod opp, men nå kjenner jeg at den kommer snikende igjen. Kanksje jeg skal spise litt igjen? Er 6+2
~\/ero~ Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg er litt små kvalm i dag, men har hatt værre dager:p Som regel er det værst på kvelden hos meg. Er 8+1 idag. Er nok lurt å spise litt igjen hvis du kjenner kvalmen kommer. Er ikke alltid det er mye som skal til for at det blir bedre For meg hjelper det å spise. Egentlig det jeg har mest lyst på der og da. Men jeg synes frukt hjelper veldig mye, spesiellt druer, epler og kiwi. Ellers så synes jeg knekkebrød og kjeks hjelper. Til drikke synes jeg appelsin jucie er best. Klarer ikke å drikke vann eller brus.
Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 6+6 her... jeg merker at jeg blir kvalm dersom d går for langt tid mellom jeg spiser. Har ikke kastet opp enda heldigvis;)
Tvillingmamma2010 Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 Kan vel henge meg på her. Er 8+5. Det var denne uken kvalmen kom hos meg. Får slike kvalmeanfall, og de kan komme når som helst på døgnet, men har ikke kommet når jeg sover. Har ikke kastet opp, men har brekninger så hele magen vrenger seg.
Bennylure♥ Skrevet 11. oktober 2009 #5 Skrevet 11. oktober 2009 Kvalmen er værst på kvelden og natta, kan ikke legge meg ned før den hiver seg på. Viss jeg stresser rett etter jeg har stått opp ender jeg med å kaste opp, og det hjelper ikke det fnugg å spise, da blir jeg bare enda mer kvalm. Beste perioden er midt på dagen:) Jeg er ca 6+3.
Ronja&Odin Skrevet 11. oktober 2009 #6 Skrevet 11. oktober 2009 lønner seg og spise lite og ofte når man er kvalm har jeg lest... og helst før man blir kvalm.. tabbet meg ut der i dag og er drit kvalm og orker ikke og spise
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 11. oktober 2009 #7 Skrevet 11. oktober 2009 Hei. Er 7+6 i dag og kvalmen ligger der og ulmer hele dagen...Brekker meg med en gang jeg gjør noen brå bevegelser, kjenner de merkeligste lukter slik som peanøtter, solo, grov leverpostei, kaviar osv osv. For ikke å snakke om når jeg skal skifte bleier på vesla. Det skjer på badegulvet ved siden av doen fortiden. Håper kvalmen går over litt tidligere enn det gjorde sist, ellers blir det et travelt halvår... Vesla er jo også bare 8 mnd så ho vil jo ha sitt uansett mammas varierende form. Men men, det går da, en dag av gangen. Og det ender jo i nok et lite vidunder utpå vårparten. Ps. Har veldig god hjelp av "Lovehearts", de peppermyntedropsa som det står små kjærlighetserklæringer på. Går en halv rull pr dag ca... Lykke til alle sammen.
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 11. oktober 2009 #9 Skrevet 11. oktober 2009 Ja i dag er vi kvalme=) Jeg er 5+2 i dag, og kvalmen kom for to uker siden. Den kommer om natten, og varer til omtrent i 6 tiden på kvelden, så får jeg en deilig pause der jeg kan spise middag og kose meg=) Kaster opp ca 4 ganger i døgnet, men er ikke dehydrert eller noe, så går bra dette her! Jeg klarer heller ikke og drikke vann! Det er som brekkmiddel rett og slett. Her går det i Bris, sibas kjekks og appelsiner=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå