Gå til innhold

Såe... hvilken dress skal vi velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor i Nord-Norge hvor vintrene er kalde, lange og snøfylte. Hvilken dress er det beste alternativet for to barn i bhg alder? Pris spiller egentlig ikke noen rolle, det viktigste er at dressen er varm og god. Kalde unger trives ikke ute, og de er mye ute i bhg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt Reimatec til mini på 20 mnd og Ticket to heaven dress til 5åringen vår. Den er mere slitesterk fikk jreg høre. I fjor gikk det nemlig ikke lang tid før han fikk hull i reimadressen sin

Skrevet

Isbjørn of sweden eller Nanook som den også heter. Reimatec eller Molo er også et forslag.

Skrevet

ånei vær så snill! ikke enda en tråd om vinterdresser!!

Skrevet

La være å gå inn på tråden da :)

Skrevet

hvis du vil ha en dress som både er lett, vind og vanntett ville jeg valgt reimatec;) Men det er jo mange å velge i tror ticket to heaven er bra, og troll har ullfor som sikkert er veldig godt når det er skikkelig kaldt ute!

Skrevet

Har bodd i Finnmark i åtte år og var bestandig fornøyd med reima.

Skrevet

Bor å i nord norge, bruker reima dress på barnehage barna. To lag ull under hele vinteren. Bruker park dress eller "gamle" vinterdressen til snøen kommer. Barna mine går i fri lufts barnehage og da er jeg trygg på at de er varm. Har en reima tec pluss å selge......Nesten ny....

Skrevet

Isbjørn ett eller annet, tidligere Nanook. Eneste dressen i årets test som pustet bra, og det er faktisk veldig viktig når barna er timesvis ute i kaldt vær.

Skrevet

Ta dæ en tur til Finnland å kjøp Winroy. Ingen over og ingen ved siden. Like lett som Reima, men mer varneisolerende og mer slitesterk. Kjempe bra dress i det slapseværet vi har her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...