SannaMor Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Huff, mister nesten vett og besinnelse til tider. Trodde det liksom skulle bli mindre grining etterhvert som månedene gikk, men neida slett ikke.... Leser her inne om deres beibier som griner maks ett minutt eller to om dagen. Fatter ikke hva som er feil med meg eller jenta mi. Hun hadde kiss-syndrom som "liten", så der er jo en forklaring, men det er HYLSKRIK HVER GANG vi: - tar på bleie (kanskje bortsett fra hvis jeg lar henne krabbe avgårde mens jeg forsøker å lirke på greia) - tar på klær (det VERSTE som finnes) - jeg går bak ett hjørne - jeg forsøker spise frokost i mer enn 5 min - ved soving på dagtid. Hun er trøtt, men holder seg våken med å skrike. Ut å trille er eneste mulighet, to ganger per dag. - når hun ikke får tak i noe hun vil ha - når jeg tar fra henne noe hun vil ha - når det er noe hun ikke får lov til - når jeg forsøker gi henne en skje til med grøt og det viser seg at hun er mett And the list goes on and on................. Mener selv at jeg stort sett alltid holder humøret rundt henne, sånn at ikke begge to går rundt og furter. Men hver dag er det ved ett eller anna tidspunkt at jeg får helt fnatt og vondt i magen og skriker innvending at jeg er SÅ J... LEI DEN GRININGA!!! Huff, nå følte jeg meg grusom. Det er jo sannelig mye kos man har iløpet av en dag altså, men nå har jeg nettopp vært gjennom hyl og skrik ved mating... hun ville ikke ha frokost idag, så da kan jeg ikke tvinge henne. Sukk.........................
Nå da? Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Huff, det høres ikke greit ut! Har ikke så mange tips å gi deg.... men hvordan er hun når andre holder på med henne da? Kan noen andre gi henne mat, skifte osv? Har du åpen barnehage i nærheten og kan ta henne med slik at hun er litt sammen med andre barn? Vet ikke om det ville hjulpet, men... da skjer det iallefall noe annet en stund. Vet ikke, men trøster deg!! Lykke til!
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 Snuppa her på 9 og en halv mnd. er også en liten sutreklump til tider. Samme tilstander her som hos deg.Og selvfølgelig er det bare til meg hun sutrer, hos pappan er det bare kos. Kan skrive under på at noen dager blir jeg utrolig lei og litt forbanna. Men viser det ikke til snuppa da..Hun begynner 50% i bhg snart, noe som jeg egentli gruer meg til, men dager der jeg er utrolig lei og sliten, og hun sutrer for ALT, da må jeg faktisk innrømme at jeg gleder meg litt.
SannaMor Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2009 Uff godt å høre at det ikke bare er jeg som har sånne dager Mahari81. Selvfølgelig etter å ha laget verste klageinnlegget i morges så hadde vi verdens koseligste dag sammen idag. Er alenemor, men hun sutrer mye til besteforeldre også. Men det hjelper mye de dagene hvor sovingen og spisingen går bra, så hun aldri rekker å bli trøtt og sulten. Er jo ikke så rart kanskje, men noen dager nektes det å sove. Og etter å ha lagt ut tusen kroner for en odenwalder nattpose 8sånn boble pose som man spenner på henne som en nattkjole) så har hun sluttet å våkne om natten også. Så hun ble visst veldig kald når hun sparket av seg alt hele tiden....... Men ja, barnehage høres mer og mer okey ut... men kjipt å leverere henne 100 prosent... grøss. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå