LillePersille88 ? Skrevet 10. oktober 2009 #1 Skrevet 10. oktober 2009 Ok, nå er jeg ikke så veldig tålmodig lenger! Vi er inne i 1pp etter MA i august.. Har IKM neste helg (en HEL uke til), og jeg tenker kun på om TR skal komme på besøk eller ikke. Tok en test i midten av denne uka (midt på dagen), selv om jeg visste at den kom til å bli negativ! Hvorfor jeg gjorde det? Har ikke peiling! Var ikke testegal i det hele tatt når vi prøvde sist, da testet jeg kun to ganger på de 11pp. Men, det er vel det at nå når jeg først har vært gravid, så vil jeg så gjerne bli det igjen!! Hadde vært såååå fint om TR ikke kom neste helg, og testen som lyser positiv mot meg kunne dukke opp i stedet:) Men tiden går så forferdelig sakte:/ Håper dere her inne har det bra, og jeg ønsker dere fortsatt masse lykke til!!
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 10. oktober 2009 #2 Skrevet 10. oktober 2009 Tror jeg har testet 5 ganger på 2 uker he he er veldig testoman. Men er en grunn for det da, skulle hatt IKM igår, og enda ikke kommet men bare negative tester. Tok en idag også, og den var negativ. Tiden står stille hos meg...
LillePersille88 ? Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2009 5 ganger ja, er ikke så testoman enda jeg, men tror nok jeg kommer til å ende opp med å ta en test et par dager før IKM.. Så plagsomt med negative tester og ingen TR da:/ Kan hende du er en av de som produserer hcg senere da?? Krysser fingrene for det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå