Gå til innhold

Hvor mange bæsjebleier har dere om dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hvor gammelt er barnet?

Her har det vært to SVÆRE drittbleier om dagen, frem til for ca en uke siden.... (da har det vært på nippet til å renne utover alle kanter både fremme, bak og på sidene)... nå er det kanskje en annenhver dag, og ikke fullt så mye.. han sliter med mye luft i magen da, men har gjort det så og si fra dag en... han preser og presser men det kommer ingenting, når bæjen først kommer er den skikkelig slimete...legger seg "oppå" bleien... guffent... og stinker med stor S! kan ikke huske at eldste gutten var slik... Han blir 7 uker på søndag...

andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 om dagen- 1 år gammel;) De to første mnd, da jeg ammet, bæsjet hun stort sett etter hvert eneste måltid- så da var det mange per døgn...Da jeg gikk over til MME ved 2 mnds alder, ble det langt færre- bare ca annenhver dag=)

Skrevet

Min er snart 7 uker og jeg skifter mange om dagen og etter hver amming(ca 2) om natta. Min sliter også med mye luft(har kolikk). Mengden varierer..noen ganger renner det ut bakpå ryggen, mens andre ganger på siden..og noen ganger er det bare litt bæsj i bleien. Men har hatt MINST 3 skift hver dag..ofte mye mer. Hender han bæsjer når jeg akkurat har skiftet også....veldig festlig :)

Skrevet

Min gutt er 18 dager gammel og jeg skifter nok bæsjebleie vertfall 7-8 ganger om dagen. 1-2 ganger om natten. Bæsjer og bæsjer! Men min første var også sånn de første ukene, så roet det seg heldigvis ned. Håper det ikke er lenge til, for her går det jammen mye bleier!

Skrevet

Min lillegutt på 6 mnd fullammes fortsatt. De første par månedene var det mange bæsjebleier om dagen, og det rant både her og der :-). Etter hvert har det stort sett vært en eller to om dagen og noen ganger annen hver dag. Kommer nå som regel ganske mye når han først bæsjer :-)

Skrevet

Guttungen er 10 mnd og kan ha alt fra 1 til 5 bæsjebleier om dagen. Det er ganske mye til tider synes jeg. Men har han hatt en skikkelig utrenskning en dag, så er det ofte veldig lite dagen etterpå. Vanligvis er det ca 2-3 om dagen. Han er frisk og aktiv og har ingen problemer med magen. Spiser godt da. Det skal vel ut igjen og.........

Skrevet

Lillebror er tre måneder og her varierer det fra en annehver dag til fem om dagen. Det siste er heldigvis unntakene da. Vanligvis har vi en eller to om dagen.

Skrevet

Jenta mi er 3,5 uker, og har ca 1-2 bæsjebleier om dagen. Det er ikke så mye bæsj da, blir ikke noe rot.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...